الکلاسیکوی برگشت سرنوشت ژاوی در بارسلونا را مشخص می‌کند

الکلاسیکوی برگشت سرنوشت ژاوی در بارسلونا را مشخص می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران بارسلونا متقاعد شدند که ژاوی بهترین گزینه برای آینده بارسلونا است و سعی دارند تا او را برای فصل آینده نیز نگه دارند.

به گزارش فوتبالی، پس از شکست تلخ پنج گله مقابل ویارئال، همه چیز از دست رفته به نظر می‌رسید. بازیکنان بارسلونا روحیه لازم برای رقابت کردن را نداشتند و نمی‌توانستند ایده‌های تاکتیکی ژاوی هرناندز را در زمین پیاده کنند. شرایط تیم به هیچ عنوان خوب نبود و موجی از ناامیدی هواداران را در بر گرفته بود.

دیگر کمتر کسی به ژاوی باور داشت و در همین زمان بود که اسطوره باشگاه بارسلونا به صورت رسمی اعلام کرد در پایان فصل از بارسا جدا می‌شود. پس از آن نام‌های زیادی برای جانشینی ژاوی مطرح شدند؛ از هانسی فلیک تا روبرتو دی زربی، کسانی بودند که نامشان در رسانه‌ها به عنوان سرمربی بعدی بارسلونا بیان شد.

اما نتایج درخشانی که بارسلونا در هفته‌های اخیر به دست آورد، باعث شد تا امید دوباره به هواداران بارسلونا بازگردد. همچنین رسانه‌ها مدعی شدند که مدیران دیگر به جدایی ژاوی فکر نمی‌کنند و می‌خواهند او را راضی کنند تا در بارسلونا بماند.

حالا نشریه اسپانیایی اسپورت گزارش داده است که لاپورتا به ژاوی ایمان دارد. لاپورتا در حال حاضر در تلاش است تا ژاوی را راضی به ماندن کند. سرمربی و مدیر باشگاه بارسلونا پس از الکلاسیکوی برگشت، در خصوص آینده با همدیگر صحبت خواهند کرد.

بنابراین باید گفت عملکرد بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن و رئال مادرید در بازی‌های بعدی، نقش تاثیرگذاری در آینده ژاوی در بارسا دارد.

1428