بی سلیقگی سازمان لیگ در قرعه‌کشی جام حذفی؛ هیجان را کشتند!

بی سلیقگی سازمان لیگ در قرعه‌کشی جام حذفی؛ هیجان را کشتند!

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از دو فصل متوالی، این بار خبری از تقابل استقلال و پرسپولیس در صورت صعودشان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی نیست و این دو تیم در صورت پیروزی مقابل حریفانشان در فینال جام حذفی به هم برخورد می کنند. 

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان هستید که مسئولان برگزاری مسابقات جام حذفی، بلافاصله بعد از آنکه تکلیف بازیهای مرحله یک چهارم نهایی این تورنمنت مشخص شد، دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی را هم قرعه‌کشی کردند تا مشخص شود که این دو تیم قبل از فینال به یکدیگر نمی‌خورند.

دو فصل قبل بود که استقلال و پرسپولیس قبل از بازی فینال و در مرحله نیمه‌نهایی به یکدیگر خوردند و دیدار دو تیم در وقت معمول با تساوی 2-2 به پایان رسید تا استقلال در ضربات پنالتی حریفش را ببرد و فینالیست جام حذفی شود.

فصل گذشته، دربی جام حذفی در مرحله یک چهارم نهایی رخ داد و در دیداری که علیرضا فغانی داورش بود، بازی در وقت معمول گلی نداشت تا این بار هم استقلال در ضربات پنالتی از سد حریفش بگذرد.

هنوز معلوم نیست دو تیم پرطرفدار پایتخت برای سومین فصل متوالی، در جام حذفی به یکدیگر می‌خورند یا نه منتهی شاید بهتر بود مسئولان برگزاری جام حذفی در قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی اینقدر عجله نمی‌کردند و این موضوع را به بعد از برگزاری بازیهای مرحله یک چهارم نهایی موکول می‌کردند تا بخش زیادی از هیجان هواداران دو تیم را از بین نبرند.

هر چند همه عقیده دارند قرعه استقلال راحت تر از پرسپولیس است و استقلال در صورت پیروزی مقابل نساجی در یک چهارم نهایی جام حذفی، به مصاف یک تیم لیگ یکی خواهد رفت، اما در هر صورت بهتر بود که اول بازیهای مرحله یک چهارم نهایی انجام می شد، بعد قرعه کشی مرحله نیمه نهایی انجام می شد تا هیجان از بین نمی‌رفت و چه بسا هم استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی به هم می‌خوردند.

1984