عکسی که هواداران منچستریونایتد را عصبانی کرد؛ نشستن ادرسون وسط زمین در دربی!

عکسی که هواداران منچستریونایتد را عصبانی کرد؛ نشستن ادرسون وسط زمین در دربی!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته (یکشنبه) منچستر یونایتد و منچسترسیتی در دربی شهر منچستر در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و در این بازی که در چهارچوب هفته بیست و هشتم از رقابت های لیگ برتر انگلیس برگزار می شد، منچسترسیتی در نهایت موفق شد با نتیجه 4 بر 1 منچستر یونایتد را شکست دهد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد به طور کلی در این بازی عملکرد خوبی نداشت و همین مسئله انتقاد های زیادی را علیه رالف رانگنیک بر انگیخته است. در دقایق پایانی بازی، شرایط به طور یکطرفه ای به نفع منچستر سیتی بود به طوری که شاگردان گواردیولا در 15 دقیقه پایانی بازی 92 درصد مالکیت توپ داشتند و کاملا مشخص بود که بازیکنان منچستر یونایتد دیگر انگیزه ای برای بازی کردن ندارند.

یکی از تصاویری که از این بازی وایرال شده و موجب عصبانیت هواداران منچستر یونایتد از بازیکنان و رانگنیک شده است، مربوط به لحظه ای است که ادرسون، دروازه بان منچسترسیتی وسط زمین نشسته است و به نظر می رسد کاملا آسوده و بیخیال است و خیالش راحت است که بازیکنان منچستر یونایتد حتی نمی توانند به دروازه او نزدیک شوند و بدین ترتیب این صحنه تحقیر آمیز را برای شیاطین سرخ رقم زده است.

1470