گزارش ویژه/ چرا حامد لک در آبادان فیکس شد؟

گزارش ویژه/ چرا حامد لک در آبادان فیکس شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای بازگشت حامد لک به ترکیب اصلی پرسپولیس چه بود؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که یحیی گل‌محمدی قصد داشت در بازی مقابل نفت آبادان از احمد گوهری برای دومین بار درون دروازه تیمش بهره ببرد اما تصمیم سرمربی قرمزها پیش از عزیمت به سمت ورزشگاه تغییر کرد تا باز هم شاهد حضور لک در قفس توری پرسپولیس باشیم.

برخی خبرها حاکی از آن است که داود فنایی مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس به یحیی پیشنهاد می‌دهد به جهت حساسیت بازی دربی بهتر است مجدد به حامد لک اعتماد کند تا او مقابل نفت آبادان درون دروازه قرار گیرد و از لحاظ روحی آماده بازی مقابل استقلال شود. گویا استدلال فنایی این بود که شاید لک در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان شاید دچار اشتباه شده و در آستانه دربی، از لحاظ روحی روانی دچار مشکل شود و به همین دلیل این پیشنهاد را به یحیی می‌دهد تا از لک درون دروازه تیمش استفاده کند. البته پیشنهاد او به یحیی، پیشنهاد بدی نمی‌توانست باشد اما از سویی اگر گوهری داخل دروازه پرسپولیس قرار می‌گرفت شاید این اتفاق‌ها نمی‌افتاد.

پس از پیشنهاد فنایی به یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس تصمیم می‌گیرد تا مجدد از لک به جای احمد گوهری – که نمایش خوبی جلوی مس رفسنجان نداشت – استفاده کند تا گوهری فرصت بازی با تیم سابقش را از دست بدهد. گوهری به جهت شناخت خوب از بازیکنان تیم سابقش مطمئنا می توانست به درد پرسپولیس بخورد.

با توجه به اینکه دربی در پیش است، مطمئنا استفاده از گوهری در این بازی برای پرسپولیس ریسک دارد و به نظر هم نمی رسد که شانس گوهری برای بازی با استقلال بالا باشد اما شانس بازی گوهری برای بازی با نفت مسجدسلیمان، بالاست.

البته حامد لک با اشتباهات عجیبش در دقایق ابتدایی بازی، از سوی هواداران مقصر اصلی شکست پرسپولیس مقابل نفت آبادان شناخته شد تا او و همچنین داود فنایی مربی دروازه‌بانهای پرسپولیس، سوژه انتقادهای زیادی در فضای مجازی شوند.

عکس از خبرورزشی

7655