تردید رشفورد درباره آینده خود در منچستریونایتد

تردید رشفورد درباره آینده خود در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- مارکوس رشفورد احساس می‌کند که آینده‌اش در منچستریونایتد نیاز به بررسی بیشتر دارد.

به گزارش فوتبالی، وضعیت منچستریونایتد در حال حاضر آشفته است و حالا گاردین گزارش می دهد که مارکوس رشفورد آینده خود در این باشگاه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

رشفوردِ 24 ساله، تنها در 2 بازی از 11 بازی اخیر این تیم در لیگ برتر، در ترکیب اصلی حضور داشته‌است و در شکست ناامیدکننده 4-1 روز گذشته مقابل منچسترسیتی به‌عنوان یار جایگزین به میدان آمد. در واقع، گزارش‌ها حاکی از آن است که او به‌دلیل دقایق کم حضورش در ترکیب منچستریونایتد ناامید شده‌است. این مهاجم ملی‌پوش دو ماه اول فصل را نیز، به‌علت عمل جراحی کتف از دست داده‌بود.

رالف رانگنیک، سرمربی موقت یونایتد در این فصل شانس بازی قابل‌توجهی را به آنتونی الانگای 19 ساله داده و خرید 85 میلیون یورویی شیاطین‌سرخ، جیدون سانچو، اخیرا نمایش بهتری از خود نشان می‌دهد.

قرارداد رشفورد در سال 2023 به پایان می رسد، به‌همین دلیل در ماه‌های پیش‌رو تصمیم‌گیری درباره آینده رشفورد در اولدترافورد صورت خواهد گرفت. البته گفتنی‌است، که باشگاه گزینه تمدید قرارداد رشفورد برای یک فصل دیگر را نیز در اختیار دارد.

رشفورد کار خود را در تیم اصلی منچستریونایتد زیر نظر فن‌خال و در فصل 2015-2016 آغاز کرد. اعتماد سرمربی هلندی به مهاجم جوان تیمش به او کمک کرد تا این بازیکن تیم‌ملی انگلیس مسیر پیشرفت را با سرعت بیشتری طی کند.

9719