غبیشاوی: برای بردن استقلال هم برنامه زیادی داریم/ گل به نام من ثبت شده نه لک

غبیشاوی: برای بردن استقلال هم برنامه زیادی داریم/ گل به نام من ثبت شده نه لک

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم صنعت نفت آبادان گفت: باید زود برد مقابل پرسپولیس را فراموش کنیم زیرا برای بردن استقلال برنامه زیادی داریم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، محمدرضا غبیشاوی درباره برتری دو بر صفر تیم فوتبال نفت آبادان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: واقعا هدف ما شاد کردن دل مردم بود که از لحاظ امکانات چیز خاصی ندارند و همه دلخوشی‌شان فوتبال است. دوست داشتیم با بردن این بازی بزرگ، خودمان را نشان بدهیم و به جایگاه اصلی نفت آبادان برسیم. 

وی در مورد اینکه آیا گل اول صنعت نفت به اسم خودش ثبت شد یا حامد لک، توضیح داد:‌ باید گل را به اسم خودم بزنند. حتی وقتی از داور پرسیدم گفت گل را به اسم من زده است. هر چند توپ با اشتباه لک وارد دروازه‌ شد اما به سمت چارچوب ضربه زدم. من به امید سانتر توپ را ارسال کردم اما توپ سمت دروازه رفت و حامد لک هم چنین اشتباهی کرد. به هر حال اشتباه هم جزئی از فوتبال است. 

هافبک نفت آبادان در خصوص شادی مردم این شهر پس از کسب برد، خاطرنشان کرد: از این موضوع خیلی خوشحالیم و خدا را شکر می‌کنیم. یک هفته تمام برای این بازی وقت گذاشته و جلسات تئوری و آنالیز زیادی برگزار کردیم. می‌دانستیم باید مقابل پرسپولیس چگونه بازی کنیم و از کسب برد مقابل این تیم بزرگ و قابل احترام خیلی خوشحالیم. 

غبیشاوی در ارتباط اینکه علیرضا منصوریان اعلام کرده بازیکنانش باید برد مقابل پرسپولیس را فراموش کرده و روی دیدار با استقلال تمرکز کنند، گفت:‌ فعلا در این شادی مانده‌ایم اما باید زود آن را فراموش کنیم. هدف ما باید از امروز بازی با استقلال باشد تا این مسابقه را هم برنده شویم. برای بردن آنها هم کلی برنامه داریم و با هدف کسب سه امتیاز به تهران می‌آییم.

وی درباره اینکه منصوریان بعد از بازی با پرسپولیس این برد را به زبان عربی به مردم آبادان تبریک گفت، توضیح داد: منصوریان با مردم آبادان خیلی مأنوس شده و او را خیلی دوست دارند. برای این تیم خیلی زحمت کشیده و از جان مایه می‌گذارد. همه جا را می‌بیند و با همه خوب است. روی تمرینات تیم‌های پایه نظارت دارد و کلی برای تیم این شهر وقت می‌گذارد. 

بازیکن نفت آبادان درخصوص هدیه این برد به طالب ریکانی، کاپیتان طلایی پوشان پاسخ داد: وی در این مدت و پس از اخراج در بازی با گل‌گهر خیلی تحت فشار بود. سه روز با ما تمرین نکرد و تمرینات اختصاصی انجام داد اما گویا در بازی با پرسپولیس 12 نفر بودیم و او هم در زمین بود. طالب را در این مسابقه کنار خود داشتیم. همه هدف ما از بازی با پرسپولیس خوشحال کردن هواداران، خانواده‌مان و هدیه دادن برد به ریکانی بود. 

غبیشاوی در مورد درخواست خود از مسئولان آبادان برای حمایت از صنعت‌ نفت عنوان کرد: امیدوارم بیشتر دست به کار شوند و تیم را رها نکنند. صنعت نفت بازیکنان جوان، باتجربه، مستعد و کادرفنی خوبی دارد. نباید مسئولان فقط در خوشی کنار تیم باشند. هر کسی می‌تواند باید به صنعت نفت آبادان کمک کند زیرا نیاز داریم. خدا را شکر می‌کنیم که بعد از نیم فصل پول نگرفتن، مقداری از پول خود را دریافت کردیم اما باید بیشتر کمک کنند تا بودجه خوبی به باشگاه برسد.

وی در خصوص اینکه آیا نفت آبادان می‌تواند سهمیه آسیا را کسب کند، گفت: فعلا به سهمیه فکر نمی‌کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و باید دید خدا چه می خواهد.

7474