روزهای سیاه خطیبی در اراک/ آلومینیوم و ۱۲ بازی بدون پیروزی

روزهای سیاه خطیبی در اراک/ آلومینیوم و ۱۲ بازی بدون پیروزی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر در خانه تن به شکست داد که این پنجمین شکست این فصل آنها بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، تیم فوتبال آلومینیوم در هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر مقابل میهمان خود هوادار با یک گل شکست خورد تا با تحمل پنجمین شکست فصل، با ۲۶ امتیاز در رده نهم جدول قرار بگیرد. آلومینیوم که در مقطعی از این فصل شرایط خوبی داشت و حتی گفته می‌شد برای کسب سهمیه آسیا می‌جنگد، هفته‌هاست روند نزولی به خود گرفته و رنگ پیروزی را ندیده است.

آخرین باری که این تیم پیروز شد، به هفته نهم و دیدار مقابل فجر سپاسی باز می‌گردد. شاگردان خطیبی در هفته نهم فجر سپاسی را با یک گل در خانه خود شکست دادند که این تبدیل به آخرین پیروزی آنها تا هفته بیست و یکم شد.

آلومینیوم پس از این بازی ۱۲ بار به میدان رفت و به ترتیب مقابل گل گهر، صنعت نفت، استقلال، پیکان، سپاهان، پدیده، فولاد، پرسپولیس، مس رفسنجان، نفت مسجد سلیمان و هوادار به میدان رفت که در هیچیک از این دیدارها پیروز نشد.

البته شاگردان خطیبی پس از تساوی بدون گل مقابل سپاهان در هفته پانزدهم مقابل سپاهان که در روز ۲۳ دی اتفاق افتاد، بلافاصله در روز ۲۷ دی یک بار دیگر به ملاقات سپاهان رفتند که این دیدار در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بود که توانستند در ضربات پنالتی به پیروزی برسند.

آلومینیوم از ۲۱ بازی خود ۵ پیروزی و ۵ شکست دارد و ۱۱ بار هم دیدارهای این تیم با تساوی به پایان رسیده تا آنها همراه با نساجی با ۱۱ مساوی بیشترین تعداد مساوی در این فصل را داشته باشند.

آلومینیوم فعلاً با ۲۶ امتیاز در رده نهم قرار دارد اما فاصله امتیازی آنها با دوازدهم جدول تنها یک امتیاز است که این نشان از جایگاه متزلزل این تیم در جدول است و این امکان وجود دارد در صورت هرگونه لغزش با ۲ تا ۳ پله سقوط در جدول مواجه شوند.

نماینده اراک در لیگ برتر در هفته بیست و دوم میهمان ذوب آهن است که این بازی روز جمعه ۲۰ اسفند و از ساعت ۱۵ در اصفهان برگزار می‌شود.

7474