تیکدری: چه گناهی کردیم که همیشه در ورزشگاه آزادی باید پنالتی بگیرند

تیکدری: چه گناهی کردیم که همیشه در ورزشگاه آزادی باید پنالتی بگیرند

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن گل‌گهر سیرجان گفت:حرف حق را می‌زنم. کارشناسان از فضای مجازی ترس دارند و امیدوارم این کمک ها تا قهرمانی شان ادامه دار باشند.

به گزارش فوتبالی، مهدی تیکدری بعد از شکست 2 بر یک مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمی‌دانم چه گناهی کردیم که همیشه در ورزشگاه آزادی باید پنالتی بگیرند. در دو بازی اخیر استقلال و گل گهر 4 پنالتی برایشان گرفته‌اند. خیلی راحت بگویند اگر این طوری است اصلا ما نیاییم و بازی کنیم. آن از جریان کمیته استیناف و این هم از این مسابقه.

وی درمورد اینکه کارشناسان پنالتی را تایید کرده‌اند، گفت: خب کارشناسان همه شان  از فضای مجازی می ترسند است من هم کارشناس می شوند آنچه واضح است وجدان خود آدم است. حیدری منتظر بود یکی به او بگوید پنالتی است و او پنالتی بگیرد. 

تیکدری در مورد اینکه نمی‌ترسد محروم شود، گفت: چرا محروم شوم. حرف حق را می‌زنم. کارشناسان از فضای مجازی ترس دارند و امیدوارم این کمک ها تا قهرمانی شان ادامه دار باشند.

وی در مورد اینکه گل‌گهر اذیت شده در این لیگ، گفت: از یک خرده بیشتر بوده و از اذیت گذشته ما باید برای دوم و سوم برویم . صحنه را تلویزیون نشان داد و اگر برای گل گهر بود این صحنه را پنالتی می گرفتند؟بازی قبل با دست توپ را با دست وارد دروازه ما کردند نگرفتند. این کمک ها ادامه دار باشد تا قهرمانی شان و به آنچه می خواهند برسند.

تیکدری در مورد مصدومیتش گفت: بله از ناحیه همسترینگ کشیدگی دارم.

۴۱۵۴