فرهاد مجیدی دیدار استقلال-صنعت نفت را از دست داد

فرهاد مجیدی دیدار استقلال-صنعت نفت را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی-سرمربی استقلال پس از دریافت کارت زرد از داور مسابقه شانس حضور روی نیمکت استقلال در تقابل با صنعت نفت آبادان در هفته 22 لیگ را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، در هفته 21 رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، استقلال در تهران میزبان گل گهر است و این دیدار تا دقیقه 55 با تساوی 1-1 دنبال می‌شود.

این بازی حساس، بسیار پربرخورد و مهیج دنبال می‌شود و فشار بازی بر روی مربیان دو تیم کاملاً محسوس است.

در دقیقه 41 بازی، پس از اعلام ضربه پنالتی از سوی بیژن حیدری برای گل گهر، کادرفنی آبی‌ها به شدت به تصمیم داور معترض بودند؛ اما پس برخورد ضربه پنالتی سعید صادقی به تیرک دروازه، بازیکنان آبی پوش توپ را دور کردند.

محمدرضا خانزاده به سرعت برای ادامه بازی نزدیک به محوطه مربی استقلال آمد و قصد داشت توپ را بگیرد که با مربی آبی‌ها درگیر شد و این صحنه موجب بالا گرفتن درگیری‌ها میان بازیکنان و کادرفنی شد تا جوی متشنج در نیمه نخست به وجود بیاید.

داور بازی نیز به دلیل شیطنت و اعتراض سرمربی استقلال، او را با کارت زرد جریمه کرد تا مجیدی از حضور بر روی نیمکت آبی‌ها در هفته بعدی رقابت‌های لیگ محروم شود.

مجیدی که در 3 مسابقه با ذوب‌آهن،‌پرسپولیس و فجرسپاسی از داوران کارت زرد گرفته بود، با اخطار امروز 4 اخطاره شد و دیدار آینده استقلال مقابل نفت آبادان را از دست داد.

بر این اساس او بعد از غیبت مقابل نفت آبادان، در دیدار با پرسپولیس به نیمکت تیمش برمی‌گردد.

1377