واکنش گواردیولا به احتمال خروجش از منچسترسیتی

واکنش گواردیولا به احتمال خروجش از منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی اذعان کرد که او از نقشش در اتحاد راضی است و می‌تواند به راحتی قراردادش را با این باشگاه تمدید کند. 

به گزارش فوتبالی، گواردیولا پس از افتخارآفرینی در تیم‌های بایرن مونیخ و بارسلونا، در سال 2016 به منچسترسیتی پیوست و این تیم را تاکنون به قدرت اصلی فوتبال انگلستان تبدیل کرده است. حالا بعد از گذشت 6 سال حضور در منچستر، شایعاتی مبنی بر خروج احتمالی‌اش از سیتی به گوش می‌رسد. 

به نقل از سایت گل، گواردیولا قصد دارد در این فصل به چهارمین قهرمانی‌اش در لیگ برتر برسد و فعلا با 3 امتیاز بیشتر نسبت به لیورپول رده دومی در صدر جدول قرار دارد. همچنین سیتی تحت نظر این سرمربی اسپانیایی به 4 قهرمانی جام اتحادیه و یک جام حذفی دست یافته و فصل گذشته نیز در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت. او درباره احتمال تمدید قراردادش گفت: "در دنیای امروزی، شش سال حضور در یک باشگاه زمان زیادی است. نمی‌خواهم الکی و بی جهت در این باشگاه بمانم. باید ببینم که آیا هنوز می‌توانیم کنار هم به موفقیت برسیم یا خیر. این مهم‎ترین نکته است و باید این موضوع را حس کنم. به همین دلیل من در دو نوبت قراردادم را تمدید کردم و در ابتدا اصلا انتظار انجام چنین کاری نداشتم. من از حضور در این باشگاه لذت می‌برم. تمدید کردن قراردادم تا 3 الی 4 سال دیگر آن هم با پول زیاد در جیب، برای من آسان است."

4416