ستاره فرانسوی در مسیر تبدیل شدن به یکی از رهبران بایرن‌مونیخ

ستاره فرانسوی در مسیر تبدیل شدن به یکی از رهبران بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق آخرين خبرها و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات آلمانی، به نظر می‌رسد که وینگر ملی‌پوش فرانسوی باواریایی‌ها به یکی از رهبران این تیم مونیخی تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی و بر اساس گزارش نشریه آلمانی اشپورت بیلد، پیشرفت مثبت کینگزلی کومان، وینگر تیم ملی فوتبال فرانسه و ستاره باشگاه بایرن مونیخ آلمان، یولیان ناگلزمان را تحت تأثیر خود قرار داده است. این ستاره خوش تکنیک فرانسوی هم اکنون به مانوئل نویر، توماس مولر، روبرت لواندوفسکی و یاشوا کیمیش به عنوان یکی از اعضای گروه اصلی رهبران باشگاه نخست شهر مونیخ ملحق خواهد شد.

به نظر می‌رسد که وظایف کینگزلی کومان فرانسوی در باشگاه بایرن مونیخ افزایش داشته است. طبق این گزارش و به نقل از خبرنگار نشریه اشپورت بیلد، یکی از ابتکارات بزرگی که کینگزلی کومان اخیراً در این باشگاه آلمانی انجام داده است، کمک به بقیه فرانسویان در تیم است. کینگزلی کومان طولانی‌ترین حضور به عنوان یک بازیکن فرانسوی را در این باشگاه آلمانی در اختیار دارد و زبان آلمانی را به صورت کامل و با تسلط صحبت می کند.

اگر این داستان حقیقت داشته باشد، این موضوع یک قدم بزرگ برای کینگزلی کومان فرانسوی در حرفه‌ اش است. چندی پیش بود که به نظر می رسید کینگ کومان فقط یکی دیگر از اعضای تیم از منظر رهبری باشد، اما حالا واضح است که قهرمان فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2019/2020 یولیان ناگلزمان را تحت تأثیر قرار داده و این عنوان جدید را به دست آورده است.

9404