مشخص شدن قیمت ستاره لورکوزن برای رئال مادرید و سایر مشتریان

مشخص شدن قیمت ستاره لورکوزن برای رئال مادرید و سایر مشتریان

پایگاه خبری فوتبالی - بایر لورکوزن می داند که موسی دیابی چه آینده درخشانی دارد و به همین خاطر در تلاش هستند تا قرارداد مهاجم فرانسوی را تا 2025 تمدید کنند.

به گزارش فوتبالی، ستاره لورکوزن فصل خوبی در بوندسلیگا با 15 گل و 9 پاس گل داشته و به همین خاطر باشگاه های بزرگ اروپا شرایط خرید بازیکن سابق آکادمی پی اس جی را دنبال می کنند. رسانه های فرانسه گزارش داده اند که رئال مادرید یکی از مشتریان موسی دیابی است اما گفته می شود که تیم آلمانی برای فروش وی 100 میلیون یورو طلب کرده است.

در حقیقت اکیپ گزارش داده است که مدیران لورکوزن معتقدند که به این سادگی ها نباید موسی دیابی را از دست داد و مبلغ بالایی را برای فروش وی خواهند خواست. تیم آلمانی حس می کند که دیابی کاملا ارزش صد میلیون یورو را دارد و به همین خاطر چنین مبلغی را از رئال مادرید و سایر مشتریان طلب کرده اند. به نظر می رسد که موسی در لیست های آینده دشان در تیم ملی فرانسه نیز جای خواهد داشت. 

لورکوزن با فروش 80 میلیونی کای هاورتز به چلسی نشان داده است که برای فروش پدیده هایش مبلغ بالایی دریافت می کند. آنها برای فروش دیگر پدیده کنونی خود یعنی فلوریان ویرتز نیز صد میلیون یورو طلب کرده اند. به جز رئال مادرید به نظر می رسد که بایرن مونیخ دیگر تیمی است که شرایط دیابی را دنبال می کند. موسی از زمان پیوستن به لورکوزن 33 گل و 30 پاس گل داشته است.

4125