فریبا: استقلال مراقب کی‌روش باشد/ دربی کلید قهرمانی است

فریبا: استقلال مراقب کی‌روش باشد/ دربی کلید قهرمانی است

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرفنی سابق تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار این تیم با گل گهر سیرجان، گفت: خطرناک‌ترین بازیکن گل گهر «کی روش استنلی» است و مدافعان استقلال باید مراقب او باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، بهتاش فریبا در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان وضعیت خوبی در لیگ دارند، همچنان صدر جدول هستند و می‌توانند صدرنشینی خود را تداوم ببخشند. در دیدار مقابل نساجی با بدشانسی دو امتیاز از دست دادیم. دو بار به تیر دروازه زدیم و چند موقعیت خوب را هم گلر آماده نساجی از استقلال گرفت و اجازه نداد دروازه تیم باز شود اما اعتقاد دارم استقلال همچنان یک تیم قدرتمند است و می‌تواند در بازی‌های آینده با پیروزی‌هایی که به دست می‌آورد همچنان در صدر جدول باقی بماند.
مدیرفنی سابق آبی پوشان در مورد دیدار فردا یکشنبه استقلال برابر گل گهر سیرجان تصریح کرد: گل گهر تیم گردن کلفتی است که کادر فنی کاربلدی دارد. خطرناک‌ترین بازیکن گل گهر کی روش استلی است. او ضربه‌های سر فوق العاده ای می‌زند. کی روش مقابل پرسپولیس هم عملکرد قابل قبولی داشت. این مهاجم منظم و محکم بازی می‌کند. بنابراین خط دفاع استقلال باید برابر این مهاجم «سرزن» هوشیار باشد.

بهتاش فریبا در خصوص انتقاداتی که از عملکرد «رودی ژستد» مهاجم خارجی استقلال صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم این بازیکن وظایفی را که کادر فنی به او می‌دهد به طور کامل اجرا می‌کند زیرا اگر غیر از این بود به طور حتم مجیدی بازیکن دیگری را جانشین او می‌کرد. کادر فنی کاملاً به شرایط بازیکنانش آشناست و مجیدی هر بازیکنی که حرف‌های او را در زمین از لحاظ تاکتیکی پیدا نکند به سرعت کنار گذاشته و بازیکن دیگری را جایگرین می‌کند بنابراین اعتقاد دارم آنچه مجیدی از ژستد می‌خواهد به خوبی انجام می‌دهد.

وی در مورد بازگشت وریا غفوری هم گفت: بارها گفته ام که وریا ۵۰ درصد تیم است. او از لحاظ روحی و روانی و تجربه بالایی که دارد می‌تواند این روزها کمک زیادی به استقلال کند. وریا تعصب خاصی به پیراهن آبی دارد و به طور حتم بازگشتش به استقلال توانسته وحدت و همدلی بیشتری را به وجود بیاورد.

مدیرفنی سابق آبی پوشان در پایان خاطرنشان کرد: دربی نزدیک است و طبق معمول حساسیت‌های خودش را دارد. به اعتقاد من آن دیدار یک بازی شش امتیازی است. کلید قهرمانی در این بازی است و هر تیمی که بتواند این دیدار را با موفقیت به پایان برساند می‌تواند امیدهای زیادی هم به بالا بردن جام داشته باشد.

6641