حضور دو مربی و شش بازیکن شهرداری سیرجان در کلاس مربیگری A آسیا

حضور دو مربی و شش بازیکن شهرداری سیرجان در کلاس مربیگری A آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- پس از سفر نیما نکیسا به کرمان، وعده برگزاری کلاس دانش افزایی مربیان فوتبال در سیرجان عمل شد و چندین چهره سرشناس فوتبال بانوان، تعطیلات نیم فصل را صرف کارهای مفیدی کردند.

به گزارش فوتبالی، نیما نکیسا، رییس دپارتمان آموزش، به منظور افتتاح کلاس مربیگری A بانوان در شهر سیرجان به استان کرمان سفر کرده بود که در جریان آن سفر از امکانات شهر کرمان برای برگزاری کلاس مربیگری در این شهر نیز بازدید و ابراز رضایت کرد.

حال پس از گذشت دو ماه از سفر نکیسا به کرمان، کلاس دانش افزایی و ارتقای سطح مربیان در سیرجان برگزار شد تا این فرصتی برای مربیان فوتبال این استان باشد.

استان کرمان در طی ادوار اخیر فوتبال بانوان، همواره یکی از قطب‌های این رشته محسوب شده و بازیکنان سرشناس و مربیان با دانشی نظیر مرضیه جعفری و مریم جهان‌نجاتی را به فوتبال زنان معرفی کرده است.

دوره مربیگری A آسیا، پس از برگزاری ۲۱ دوره آموزشی موفق در استان کرمان به میزبانی شهر سیرجان برگزار شد و اکثر سبزپوشان سیرجانی در آن شرکت کردند.

مریم جهان نجاتی سرمربی و حسنیه یوسفی مربی دروازبانان تیم شهرداری سیرجان چهره‌های نام آشنای تیم قهرمان نیم فصل بودند که در تعطیلات نیم فصل، فرصت را غنیمت شمردند و در این کلاس حضور یافتند.

البته حضور شهرداری‌چی‌ها فقط معطوف به مربیان نبود و جالب است که 6 بازیکن این تیم: سهیلا نظام آبادی، ساناز اباذر نژاد، مهدیه آمیغی، عارفه سیدکاظمی، شبنم بهشت و افسانه چترنور هم در این دوره حضور داشتند.

قطعاً حضور بازیکن‌های مطرح لیگ برتر فوتبال بانوان از سنین کم در کلاس‌های مربیگری سطوح آسیایی، نوید پیشرفت فوتبال بانوان و بینش حرفه‌ای تر بازیکنان نسبت به تمرین و بازی‌ها را به لیگ برتر تزریق خواهد کرد.

1377