نشست خبری رانگنیک پیش از دربی شهر منچستر و جدال حساسش با پپ

نشست خبری رانگنیک پیش از دربی شهر منچستر و جدال حساسش با پپ

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی شیاطین سرخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی دربی حساس شهر منچستر شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، رالف رانگنیک در نشست خبری پیش از دربی حساس شهر منچستر و دیدار منچستر یونایتد مقابل همشهری خود منچستر سیتی حاضر شد که صحبت‌های او در این نشست را در ادامه می‌خوانید:

در مورد این‌که آیا برای سرمربی دائمی شدن فکر کرده‌اید یا نه؟

"من نظری ندارم، من هیچ فکری در مورد آن نکردم زیرا تمرکز من روی یکشنبه و بعد از آن بازی مقابل تاتنهام و اتلتیکو است، هیچ وقتی برای فکر کردن در مورد آن ندارم."

در مورد سیتی؟

"ما می‌دانیم که مقابل تیمی بازی می‌کنیم که اگر بهترین نباشد، جزو بهترین‌هاست. آن‌ها از بعد از آمدن پپ به خوبی رشد کردند، مشابه این اتفاق در بایرن و بارسا نیز اتفاق افتاد."

در مورد پپ؟

"او از بهترین‌هاست، ما می‌دانیم که آن‌ها چگونه هستند. این یک بازی پر از کارهای تاکتیکی و جنگندگی موقع داشتن مالکیت توپ و بدون آن خواهد بود."

در مورد کاوانی؟

"او خوب نشان داده و در تمرینات حضور دارد. او ما را در بازی یکشنبه همراهی خواهد کرد. خواهیم دید که چه خواهد شد و وضع او در تمرینات چگونه است ولی همان‌طور که گفتم، حتما عضوی از لیست ۲۳ نفره تیم برای بازی هست. تمرکز من روی این است که بهترین عملکرد خود را داشته باشیم و این را تا آخر فصل حفظ کنیم."

در مورد موقعیت‌های خلق شده تیم؟

"ما موقعیت های زیادی در ده یا یازده بازی اخیر خلق کرده ایم. ما چهار گل مقابل لیدز به ثمر رساندیم و باید یک، دو یا سه گل نیز مقابل واتفورد به ثمر می‌رساندیم. ولی اگر ما موقعیت خلق نمی‌کردیم، بیشتر نگران می‌شدم. همچنین ما زمانی که تیم مقابل دارای مالکیت توپ است، فشرده هستیم."

در مورد رشفورد؟

"مارکوس رشفورد همه چیزی که یک مهاجم مدرن می‌خواهد را دارد و من با تمام انرژی خودم به تیم در مسیری که در چند ماه گذشته طی کرده اند، کمک خواهم کرد."

در مورد این‌که آیا درباره سرمربی بعدی نظراتی دارید یا خیر؟

"ما یکی دو جلسه با رئیس استخدام و استعدادیابی داشتیم، من درباره این موضوع با جزئیات صحبت نمی‌کنم. ما هنوز درباره سرمربی جدید زیاد صحبت نکرده‌ایم."

در مورد این‌که آیا سرمربی بعدی می‌تواند هویت مشخصی به یونایتد بدهد؟

"نمی دانم، این مشخصا به سرمربی فصل آینده بستگی دارد. هر سرمربی ایده خود را از فوتبال دارد. اما برای من این مهم است که در بالاترین سطح ممکن ادامه دهم. برای من یورگن کلوپ و پپ بهترین سرمربی های اروپا هستند، آن‌ها ایده و دید مشخصی از فوتبال دارند. این راز موفقیت آن‌هاست و راهنمایی برای تمام چیزهایی که انجام می‌دهند."

درباره پیدا کردن بازیکنان مناسب بدون سرمربی جدید؟

"باز هم به شما می‌گویم که ما در این مورد صحبت نکرده ایم، من شخصی نیستم که به این سؤال جواب بدهم، من این‌جا هستم تا روی تیم تمرکز کنم، ما می‌توانیم در مورد آن هم صحبت کنیم ولی ما هنوز زمان یا فرصت مناسبی نداشته ایم. من تا پایان فصل این‌جا هستم و مهم است که بازیکنان و تیم را به سمت پیشرفت بفرستیم. من همیشه هستم و نظرم را به مردم می‌گویم، اما هنوز اتفاقی نیفتاده است. در ماه‌های آینده یا هفته‌های آینده می‌تواند این نیز تغییر کند."

در مورد نحوه متوقف کردن سیتی؟

"در نهایت این موضوع کنترل بازی است، نه اجازه دادن به آن‌ها بدون فشار بازی زیرا این چیزی است که آن‌ها می‌خواهند، فضاهارا زیاد می‌کنند، دروازه بان آن‌ها به عنوان مدافع میانی بازی می‌کند و دفاع کناری آن‌ها به یک هافبک میانی تبدیل می‌شود."

9404