مجیدی و یک نشست مطبوعاتی کلیدی

مجیدی و یک نشست مطبوعاتی کلیدی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی استقلال هنوز واکنش رسمی نسبت به مسئله‌ی جدایی دو مدافع کلیدی تیمش نداشته و همگان در انتظار پایان سکوت او هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، فرهاد مجیدی که در دوران حضورش در عرصه‌ی مربیگری تا پیش از آغاز لیگ بیست و یکم، همکاری با مدیران‌عاملی چون امیرحسین فتحی، احمد سعادتمند و احمد مددی را در تیم استقلال تجربه کرده و بعد از مدت‌کوتاهی، روابط طرفین تیره و تار شده، حالا در موقعیت تازه‌ی قرار گرفته است.

مجیدی که از ابتدای فصل رابطه‌ی بسیار خوب و حسنه‌ای با مصطفی آجورلو داشته و آجورلو نیز تلاش کرده تا همه نیازهای سرمربی تیمش را فراهم کند و همواره از فرهاد مجیدی حمایت کرده، حالا با جدایی دو مدافع کلیدی‌اش روزه سکوت گرفته و سعی کرده است تا بعد از به پایان رسیدن حواشی و مشخص‌شدن دقیق وضعیت موجود، به سکوت پایان ندهد.

سرمربی استقلال بعد از حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی با فجرسپاسی، در کنفرانس بعدی از بازی و هم‌چنین کنفرانس خبری قبل و بعد از دیدار با نساجی، غایب بوده و دستیارش را به جمع خبرنگاران فرستاده تا این‌گونه سکوت کند و نسبت به جدایی مرادمند و یزدانی واکنشی نداشته باشد.

استقلال در هفته‌ی بیست و یکم لیگ برتر، یکشنبه 15 اسفندماه به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت و سرمربی استقلال باید شنبه در کنفرانس خبری پیش از این بازی حساس و حیثیتی حاضر شود؛ باید دید فرهاد مجیدی به سکوت خود پایان می‌دهد یا بازهم حضور صالح مصطفوی، سپری برای حفظ روزه‌ی سکوت مجیدی خواهد بود.

بدون‌تردید هواداران استقلال و البته اصحاب رسانه منتظر موضع مجیدی درباره‌ی جدایی مرادمند و یزدانی هستند، این‌که او در ژست مخالف با مدیریت، اولین پالس منفی دوران همکاری‌اش با آجورلو را ارسال می‌کند یا با حمایت از تلاش‌های مدیران، نسبت به کارشکنی‌های انجام شده  موضع‌گیری خواهد کرد.

اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ ندهد، کمتر از 24 ساعت دیگر پاسخ این سوالات و رونمایی از موضع مجیدی در کنفرانس خبری پیش از بازی با گل‌گهر انجام خواهد شد، مگر آن‌که سرمربی جوان استقلال تصمیم به ادامه‌ی سکوت خود داشته باشد!

۴۱۵۴