فروزان - استقلال؛ بعد از آن شکست بزرگ آبی‌ها

فروزان - استقلال؛ بعد از آن شکست بزرگ آبی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان گل‌گهر بعد از ناکامی بزرگی که فصل گذشته در فینال جام حذفی برای حریف آبی‌پوش شکل داد، اکنون با انگیزه بالاتری به دنبال یک نمایش قابل توجه در آزادی و تکرار موفقیت مقابل فرهاد مجیدی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، حساس‌ترین دیدار هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر بدون شک نبرد استقلال با گل گهر سیرجان در آزادی است. جایی که دیدار علاوه بر اهمیتی که برای آبی‌های پایتخت به جهت حفظ فاصله مطمئن در صدر جدول و برای حریف سیرجانی از جنبه تداوم نتایج خوب و افزایش شانس کسب سهمیه دارد، به دلایل دیگری هم حساسیتش مضاعف است و آن انگیزه‌های شخصی کادرفنی و بازیکنان دو تیم مقابل یکدیگر است.

از یک سو گل گهر است و امیر قلعه نویی و تعدادی استقلالی سابق که تلاش دارند تا بار دیگر توانایی‌های خود را مقابل تیم پیشین خود به اثبات برسانند و از طرف دیگر کادرفنی و بازیکنان استقلال که نمی‌خواهند به هیچ وجه در این نبرد حیثیتی قافیه را واگذار کنند و همین موضوع سه امتیاز بازی را برای دو تیم از نان شب واجب‌تر کرده است.

یکی از نفراتی که بدون شک برای این بازی لحظه شماری می‌کند، محسن فروزان، گلر موفق این فصل گل گهر است که در لیگ بیست و یکم در این تیم بار دیگر روزهای اوج خودش را نشان داده است و بارها در طول دیدارهای گذشته با آمادگی بالا ناجی تیمش و دروازه شده است تا جایی که خیلی از کارشناسان فوتبال او را بهترین گلر تیم فصل نخست لیگ برتر می‌دانند.

فروزان که یک استقلالی سابق محسوب می‌شود و علاقه خود را به این تیم کتمان نمی‌کند همیشه بهترین بازی‌هایش را جلوی این تیم به نمایش گذاشته و نشان داده مقابل تیم محبوبش انگیزه دوچندانی دارد.  در دیدار رفت  حسرت حضور در این دیدار تا الان همراه فروزان مانده برای رسیدن به این مقطع از فصل لحظه شماری کرده است تا مقابل استقلال بدرخشد و بار دیگر سرمربی خود را در پایان بازی مجبور به تحسین خود کند.

بدون شک نقش گلرها در دیدار این هفته بسیار حیاتی است و فروزان و حسینی با عملکرد خود تأثیر زیادی در برنده دیدار خواهند داشت و در این میان فروزان به دلایلی که گفته شد می‌تواند چهره ویژه این دیدار باشد.  او در تمرینات آمادگی بالایی از خودش نشان می‌دهد و همین موضوع خیال قلعه‌نویی را از بابت دروازه در بازی پیش رو راحت کرده است. 

باید دید فروزان مقابل استقلال بار دیگر نقش ناجی را برای تیمش باز می‌کند با نه. 

9719