محمد محمدی و سعید فتاحی در موقعیتی مشابه

محمد محمدی و سعید فتاحی در موقعیتی مشابه

پایگاه خبری فوتبالی- چرا مدیرعامل قرمزها از معرفی رسمی معاون ورزشی خود اجتناب می‌کند؟

به گزارش فوتبالی، از وقتی درویش مدیرعامل پرسپولیس شده دنبال یک معاون ورزشی از بین پیشکسوتان است و تا الان نام‌های زیادی در این خصوص مطرح شده و حالا اما صحبت از حضور محمد محمدی برای این پست است.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس و استقلال که اخیراً سرپرست تیم ملی زیر ۲۳ سال شده بود، در واکنش به این مسأله گفته بود: "موضوع عجیب و غریبی نیست، من ۵ سال در این باشگاه بودم، دوران جوانی و سال‌های خوبی را اینجا گذراندم، اگر اتفاقی هم بیفتد مسأله خاصی نیست. قطعاً اگر بتوانم، با افتخار کمک می‌کنم."

حضور محمد محمدی در کنار رضا درویش در مراسم هم‌اندیشی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس و همچنین بازی پرسپولیس و مس رفسنجان با واکنش تعدادی از پیشکسوتان این باشگاه همراه بوده است. پیشکسوتان پرسپولیس معتقد هستند با توجه به اینکه او در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس هم بازی کرده نمی‌توان روی پرسپولیس تعصب داشته باشد.

به نظر می‌رسد محمدی در موقعیت مشابه سعید فتاحی در استقلال قرار گرفته است.

سعید فتاحی هم در بدو ورود به استقلال ابتدا بدون اعلام پست رسمی و معارفه او در این باشگاه کنار آجورلو به فعالیت پرداخت و در آن مقطع بسیاری از هواداران و پیشکسوتان استقلال معتقد بودند او پرسپولیسی است و چون در پرونده سوپرجام باعث شد تا استقلال در دادگاه بین المللی کاس به پرسپولیس ببازد و سوپرجام به پرسپولیس برسد نباید در باشگاه استقلال پست رسمی بگیرد.

حالا محمدی و درویش هم در وضعیتی مشابه آجورلو و فتاحی هستند اما تفاوت در حال حاضر این است که مدیرعامل استقلال بدون توجه به انتقادها از فتاحی به عنوان معاون اجرایی به صورت رسمی در استقلال بهره می برد اما محمد محمدی همچنان به صورت چراغ خاموش در پرسپولیس مشغول فعالیت است.

به نظر می‌رسد دلیل اصلی معرفی نکردن محمدی به عنوان معاون جدید باشگاه پرسپولیس، جوی است که علیه او وجود دارد و با توجه به انتقاد پیشکسوتان از او، درویش ترجیح داده فعلا خبر انتخاب او را به صورت رسمی اعلام نکند.

با توجه به مخالفت صریح برخی از پیشکسوتان پرسپولیس با حضور محمدی و همچنین حضور همزمان او در تیم ملی امید که حتی در چند روز گذشته برای پیگیری کارهای این تیم در جلسه کمیته المپیک حاضر شده بود باید منتظر ماند و دید او بالاخره از سوی رضا درویش در بدنه مدیریتی این باشگاه سمت رسمی دریافت خواهد کرد یا نه.

۷۶۵۵