کشور روسیه از بازی فیفا 22 هم حذف می‌شود

کشور روسیه از بازی فیفا 22 هم حذف می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- شرکت EA Sports تایید کرده است که تیم های روسی قرار است پس از حمله این کشور به اوکراین از فیفا 22 حذف شوند.

به گزارش فوتبالی، میرور صبح امروز گزارش داد که شب گذشته  حمله روسیه به اوکراین با بمباران شدید در خارکُف و کیف ادامه یافت و در این گلوله باران شبانه حداقل 21 نفر کشته و 112 نفر در خارکُف زخمی شدند. همچنین امروز  رومن آبراموویچ، مالک میلیارد روسی باشگاه چلسی، با انتشار بیانیه‌ای رسمی از قصد خود برای فروش باشگاه خبر داد.

پس از تهاجم روسیه به اوکراین، کمپانی EA تایید کرد که تمام محتوای روسی، از جمله تیم ملی روسیه و تمام باشگاه های داخلی روسیه، به زودی از فیفا 22 خواهند شد و این شرکت بیانیه‌ای برای شرح این تصمیم ارائه می دهد.

در حال حاضر سه باشگاه داخلی روسیه، شامل زسکا مسکو، لوکوموتیو مسکو و اسپارتاک مسکو، در فیفا 22  حضور دارند و تیم ملی مردان روسیه نیز در این بازی حضور دارد. اما این محتوا قرار است پس از بروزرسانی بعدی بازی حذف شوند.

درباره حذف شدن لِو یاشین، دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال روسیه از بازی فیفا، هنوز تصمیم‌گیری نشده‌است.

شرکت EA پیش از این تعدادی از بازیکنان میسون گرین‌وود و مارک اورمارس را از فیفا 22 حذف کرده است، اما این اولین بار است که در طول چرخه تولید این بازی، کل کشور و باشگاه های داخلی آن از عنوان EA Sports FIFA حذف می‌شوند.


9719