آبراموویچ چلسی را برای فروش گذاشت

آبراموویچ چلسی را برای فروش گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی - به دنبال اتفاقات و وقایع روزهای گذشته بین روسیه و اوکراین، به نظر می‌رسد که مالک روس و ثروتمند چلسی این باشگاه انگلیسی را برای فروش گذاشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مت لاو خبرنگار نشریه دیلی تلگراف انگلستان، رومن آبراموویچ، مالک روس و متمول قصد دارد تا قبل از پایان این هفته پیشنهادات فروش باشگاه چلسی را دریافت و بررسی کند. حداقل یک خریدار به زودی یک پیشنهاد رسمی ارائه خواهد کرد. قطعاً باشگاه چلسی برای فروش است. رومن آبراموویچ حداقل چهار میلیارد پوند از فروش چلسی می‌خواهد، اما مشخص است که او فقط می‌تواند انتظار دریافت پیشنهاداتی در حدود دو میلیارد پوند داشته باشد.

هانسیورگ ویس، میلیاردر سوئیسی که علاقه‌مند به خرید چلسی است، نماینده یک کنسرسیوم آمریکایی است که شامل سه تاجر است. آن‌ها در نظر دارند باشگاه را با دو میلیارد پوند بخرند.

نیکولا ایمفیلد خبرنگار معتبر سوئیسی از خبرگزاری بلیچ سوئیس گزارش می‌دهد که هنسیورگ ویس، میلیاردر سوئیسی کنسرسیومی از آمریکا را حامی خود می‌بیند که سه تاجر بزرگ عضو آن است. آن‌ها به دنبال خرید چلسی هستند. زمان محدود است، زیرا رومن آبراموویچ به زودی در لیست تحریم‌های بریتانیا قرار می‌گیرد و در آن صورت دیگر فروش باشگاه غیر ممکن خواهد بود. هنسیورگ ویس به دنبال شریک های بیشتری است تا به او کمک کنند چلسی را بخرد. مذاکرات در حال انجام است و ممکن است طی روزهای آینده توافق شود. مت لاو هم علاقه این میلیاردر سوئیسی را به خرید چلسی را تأیید کرده است.

همچنین بر اساس گزارش الجزیره اسپورت نیوز، الولید بن طلال بن عبدالعزیز، شاهزاده سعودی نسبت به خرید چلسی از رومن آبراموویچ در روزهای آینده ابراز علاقه کرده است. او آرزوی مالکیت یک باشگاه فوتبال در اروپا را دارد.

بر اساس گزارش مت لاو، رومن آبراموویچ تمام ملک‌های خود در انگلیس را فروخته است و آخرین دارایی او که چلسی است را هم برای فروش گذاشته است.

گفته می‌شود که چلسی به رومن آبراموویچ حدود یک و نیم میلیارد پوند بدهکار است.

9404