قول جذاب دبیرکل فدراسیون فوتبال؛ دربی با حضور تماشاگر

قول جذاب دبیرکل فدراسیون فوتبال؛ دربی با حضور تماشاگر

پایگاه خبری فوتبالی- اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این احتمال وجود دارد که دربی آخر اسفند با حضور تماشاگر برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، به جز بازی تیم ملی مقابل عراق، ورزشگاه آزادی فقط دو بازی دیگر میزبان تماشاگران بود. دیدار استقلال با نساجی در هفته پنجم و دیدار پرسپولیس با صنعت نفت آبادان در هفته ششم که 3 آذر برگزار شد و بعد از آن دیگر هیچ بازی لیگ برتری با حضور تماشاگر برگزار نشده است منتهی دبیرکل فدراسیون فوتبال در مصاحبه با یک پادکست فوتبالی، خبر خوبی برای هواداران استقلال و پرسپولیس داشته است. اینکه آنها می‌توانند بازی 26 اسفند را از نزدیک ببینند.

حسن کامرانی‌فر در بخشی از این مصاحبه با اشاره به حضور تماشاگران در بازی تیم ملی بسکتبال مقابل سوریه و موافقت ستاد کرونا با حضور  تماشاگران در مسابقات لیگ برتر گفته است:" با توجه به اینکه داربی بازی جذابی است و حضور تماشاگران می‌تواند این جذابیت را چندبرابر کند، برنامه ما هم همین است که در روز 26 اسفند شاهد حضور هواداران 2 تیم در ورزشگاه باشیم. صحبت ما با ستاد ملی مبارزه با کرونا هم بر همین اساس بوده است."

او این قول را به طرفداران فوتبال داده که ورزشگاه آزادی در آخرین پنجشنبه سال 1400 میزبان تماشاگران باشد. اتفاقی که قطعا جذابیت این دربی بسیار حساس را چندبرابر خواهد کرد.

1984