بدترین باشگاه تاریخ بریتانیا صاحب اسپانسر شد!

بدترین باشگاه تاریخ بریتانیا صاحب اسپانسر شد!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاهی که لقب "بدترین باشگاه تاریخ بریتانیا" را یدک می کشید، با پیشنهاد قرارداد مادام العمر از جانب شرکت "اسپیس سیورز" مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه کاوالیرز در این فصل همه بازیهایش را باخته است. آنها در ماه اکتبر در مقابل تیم اونیو اف سی با نتیجه 26 بر صفر شکست خوردند. این باشگاه که در شهر منچستر فعالیت می کند، از ترکیبی بدون دروازه بان و فقط با یک مدافع استفاده کرد. آنها پس از شکست 26 گله خود در پیامی اینستاگرامی نوشته بودند:" به بهتر شدن تیم ما کمک کنید. با نتیجه 26 بر صفر باختیم و به بازیکنان جدید نیاز داریم."

پس از این پیام، شرکت اسپیس سیورز و هچنین جیمی بولارد بازیکن اسبق فوتبال انگلیس دست به کار شدند و اعلام کردند که قصد کمک به بدترین تیم تاریخ بریتانیا را دارند.  بولارد تصمیم گرفته است که تمرینات ویژه ای را برای این تیم و بازیکنانش در نظر بگیرد تا کیفیت آنها را بهتر کند و از سویی "اسپیس سیورز" هم مکمل های غذایی و لباس جدید را در اختیار این تیم قرار داد. آنها البته به عنوان شرکتی که در زمینه چشم پزشکی فعالیت می کند، تست چشم رایگان را برای بازیکنان تیم کاوالیرز در نظر گرفت.

بولارد که 90 بازی در لیگ برتر انگلیس داشته اعلام کرده است که می خواهد کاوالیرز را به بالای جدول لیگ محلی نزدیک کند و حتی قرار است که به جذب بازیکنان جدید برای این تیم کمک کند.

4125