تصمیم جالب بازیکنان لیگ انگلیس؛ استخدام سربازان ارتش بریتانیا

تصمیم جالب بازیکنان لیگ انگلیس؛ استخدام سربازان ارتش بریتانیا

پایگاه خبری فوتبالی - موج جدید سرقت ها از منزل ستارگان لیگ انگلیس باعث شده تا برخی بازیکنان تصمیم بگیرند که سربازان نیروی ویژه ارتش بریتانیا را برای حفاظت از خود استخدام کنند.

به گزارش فوتبالی، ژائو کانسلو دفاع کناری پرتغالی منچسترسیتی در ماه دسامبر اعلام کرده بود که سارقان در حالی که کل خانواده اش در خانه بودند، وارد منزل وی شدند. در حقیقت بالای ابروی کانسلو به علت حمله سارقان به بخیه نیاز پیدا کرده بود و کل خانواده وحشت زده شده بودند. هفته گذشته خانواده لیندلوف نیز مورد حمله سارقان قرار گرفتند که در این لحظات خود این بازیکن درون زمین فوتبال حضور داشت.

مایا نیلسون لیندلوف همسر مدافع سوئدی اعلام کرد که او و دو فرزند کوچکش مجبور شده اند که در خانه مخفی شوند و بعد از آن به خاطر این حادثه شوکه شدند و به همین دلیل به سوئد سفر کردند.

دیلی میل گزارش داده است که  برخی بازیکنان تصمیم گرفته اند که ماموران امنیتی خانواده هایشان را افزایش بدهند و برخی از آنها از سربازان سابق ارتش بریتانیا استفاده می کنند تا به خصوص در زمانی که در بازیها حضور دارند، از خانه ها و خانواده هایشان محافظت کنند. در سالهای اخیر بسیاری از بازیکنان به استخدام سگهای نگهبان روی آورده بودند.

4125