پاداش گلزنی مقابل لاتزیو؛ آرسنال و منچستریونایتد خواهان هافبک ناپولی

پاداش گلزنی مقابل لاتزیو؛ آرسنال و منچستریونایتد خواهان هافبک ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی- پس از درخشش مقابل لاتزیو و زدن گل صدرنشینی ناپولی، منچستریونایتد و آرسنال به جذب هافبک اسپانیایی ناپولی علاقه دارند.

به گزارش  فوتبالی و به نقل از توتو مرکاتو، پس از رئال مادرید و بارسلونا که از مدت‌ها قبل به هافبک 25 ساله ناپولی علاقه داشته‌اند، آرسنال و منچستریونایتد نیز خواهان به‌خدمت‌گیری فابیان رویز شده‌اند.

با گلزنی حیاتی مقابل لاتزیو، ناپولی بعد از هفته‌ها توانست مجددا طعم صدرنشینی در سری‌آ را تجربه کند. درحالیکه پدرو در دقیقه 88 گل تساوی را برای لاتزیو به‌ثمر رساند، برایان رویز در دقیقه 4+90 و آخرین ثانیه‌های وقت تلف‌شده، توانست پیروزی 2-1 ناپولی را تضمین کرده و شاگردان اسپالتی را به صدر جدول بفرستد.

همین موضوع باعث شده که اخبار مربوط به رویز مجددا در رسانه‌ها شنیده شود. آرسنال و منچستریونایتد، به‌عنوان مشتریان جدید هافبک اسپانیایی، ممکن است مسیر ورود به لیگ برتر را برای او فراهم کنند.

رویز در ناپولی تنها 50 هزار یورو در هفته دستمزد می‌گیرد و همین موضوع باعث‌شده که باشگاه‌های انگلیسی امیدوار باشند بتوانند با یک پیشنهاد مناسب نظر او را جلب کنند.

فابیان رویز در سال 2018 از رئال بتیس به ناپولی پیوست. ناپولی برای این انتقال بند آزادسازی 30 میلیون یورویی این هافبک اسپانیایی را، که در رده‌های سنی بتیز رشد کرده و سابقه بازی در تیم ملی اسپانیا را نیز دارد، فعال کرده بود.

9719