توضیح جیمی کرگر درباره نادیده‌گرفتن اسطوره منچستریونایتد

توضیح جیمی کرگر درباره نادیده‌گرفتن اسطوره منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- جیمی کرگر، اسطوره باشگاه لیورپول، توضیح داد که چرا در ترکیب یازده‌نفره منتخب خود برای بهترین‌های تاریخ لیگ‌برتر از حضور پُل اسکولز صرف‌نظر کرده‌است.

به گزارش فوتبالی، پل اسکولز یکی از موفق ترین بازیکنان شیاطین سرخ بود و نقش بسیار پررنگی در دوره سلطنت منچستریونایتد بر لیگ‌برتر با سرالکس فرگوسن داشت.

اسکولز در سال 1993 به این باشگاه انگلیسی پیوست و تمام دوران حرفه‌ای خود را به عنوان بازیکن منچستریونایتد گذراند. او 499 بازی باشگاهی در کارنامه دارد که این ملی‌پوش انگلیسی در طی آن 107 گل به‌ثمر رساند و 55 پاس‌گل نیز ارسال کرد.

اسکولز ۱۱ عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس، ۲ عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، ۳ عنوان قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را در کارنامه دارد.

جیمی کاراگر چند بار تجربه حضور مقابل پل اسکولز در لیگ برتر داشته‌است. با این وجود، هافبک انگلیسی سابق منچستریونایتد در ترکیب یازده‌نفره مرگر جای نگرفت. در عوض، کرگر پاتریک ویرا از آرسنال و روی کین، هم‌تیمی اسکولز را انتخاب کرد.

جیمی کرگر توضیح داد، که همیشه در این پست به این دو بازیکن علاقه بیشتری داشته است: "(اسکولز) بازیکن فوق‌العاده‌ای بود، اما انتخاب من در آن پست، همواره کین و ویرا هستند."

کرگر پنج بازیکن منچستریونایتد از جمله پیتر اشمایکل، گری نویل، دنیس اروین، روی کین و کریستیانو رونالدو را در لیست خود انتخاب کرده‌است.

9719