نوری‌فر: محرومیت یزدانی و مرادمند در این مقطع از فصل قانونی نیست

نوری‌فر: محرومیت یزدانی و مرادمند در این مقطع از فصل قانونی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- معاون ارتباطات و مدیررسانه‌ای استقلال می‌گوید اقدام نظام وظیفه درخصوص اعزام یزدانی و مرادمند به سربازی غیرقانونی است.

به گزارش فوتبالی، نوری‌فر در ابتدای این کنفرانس خبری درخصوص عدم حضور مجیدی گفت: آقای مجیدی امکان حضور در کنفرانس را نداشتند و به همین دلیل آقای مصطفوی در نشست خبری حضور دارند. پیش از آغاز صحبت های ایشان باید بگویم حدود یک ماهی است که تمام اطلاعات شخصی که مربوط به دو بازیکن استقلال است، کف رسانه های ایران و شبکه های اجتماعی است و هیچ اتفاقی در این مملکت رخ نداده است.

وی با اشاره به مصاحبه صبح امروز حسین زاهدی، معاون اجتماعی سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی که خبر از محرومیت یزدانی و مرادمند داده بود، گفت: اما دوست عزیزمان در نظام وظیفه که امروز صبح مصاحبه کرده بود، از محرمانه بودن پرونده پزشکی بازیکنان صحبت کرده بود که واقعا عجیب است. کاش توضیحی در رابطه با این موضوع بدهند، واقعا خجالت آور است.

نوری‌فر صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: تمام اسناد و مدارک و مسائل مربوط به سربازی مرادمند و یزدانی توسط گروه های مختلف مجازی در شبکه های اجتماعی که مشخصا طرفدار تیم رقیب هستند، منتشر شده است. کلی شیطنت و فضاسازی شده است و همانطور که روز گذشته آقای آجورلو اشاره کردند، خود سازمان نظام وظیفه درباره جلسات پیرامون این موضوع به فشار شبکه های اجتماعی اشاره کردند.

او ادامه داد: وقتی جواب می دهیم، وقتی صحبت می دهیم، وقتی بیانیه می دهیم، آقایان تازه یاد موعظه می افتند و می گویند حرف نزنید و حاشیه درست نکنید. به نظر می رسد اینها فقط مربوط به استقلال است و برای تیم مقابل نیست. این مسئله ای است که به راحتی نمی توان از آن گذشت. به قول آقای مصطفوی ضربه ای که به تیم ما وارد شده، به بخشی از جامعه بوده است.

مدیر رسانه ای استقلال در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: چرا فکر نمی کنید این چند میلیونی که طرفدار استقلالند، ایرانی هستند. مانند شما و در خانواده هایتان هستند. چرا اینقدر با احساسات هواداران استقلال بازی می کنید؟ ضربه کشنده ای به تیم استقلال زدید که مطمئن باشید به هر قیمتی که شده، به راحتی از کنار آن نمی گذریم و با این موضوع کنار نمی آییم.

پس از این و در حالی که یکی از خبرنگاران از مصطفوی درباره اینکه از آبان ماه بحث سربازی مرادمند و یزدانی را به باشگاه اطلاع داده اند ضمن اینکه گفته می شود یکی دیگر از بازیکنان استقلال دچار مشکل سربازی شده است؛ نوری‌فر به جای مربی آبی پوشان به این سوال پاسخ داد و گفت: از آبان ماه چه چیزی را اعلام کرده اند؟ مثل اینکه صحبت های باشگاه استقلال و مواضع ما را نمی شنوند. الان موضع باشگاه استقلال این است که محرومیت یزدانی و مرادمند در این مقطع از فصل قانونی نیست. تمام استدلال های ما بر این مبنا است. بعد می گویند ما از آبان ماه گفته بودیم. چه چیزی را گفته بودین؟ ما می گوییم این کاری است که شما می توانید طبق قانون انجام دهید.

۴۱۵۴