پیام هافبک رئال مادرید در مورد حمله روسیه به اوکراین

پیام هافبک رئال مادرید در مورد حمله روسیه به اوکراین

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید نیز در پیامی توییتری به حمله نظامی روسیه به اوکراین واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، مودریچ در پیام خود با هشتگ "نه به جنگ" نوشته است:"در کودکی در طول جنگ بزرگ شدم و دوست ندارم که هیچ کس جنگ را ببیند. باید این کار بیهوده تمام شود چرا که باعث مرگ مردم بی گناه می شود.می خواهیم در صلح زندگی کنیم.#نه به جنگ."

مودریچ در کودکی در جنگ بالکان حضور داشته است که در کتاب خاطراتش نوشته که پدربزرگش را به خاطر جنگ از دست داده است و خانواده اش به خاطر جنگ در این منطقه مجبور به مهاجرت می شوند و زادگاهشان را ترک می کنند. به همین علت به نظر می رسد که هافبک رئال مادرید تصمیم گرفته که در توییتی به حمله نظامی روسیه به اوکراین واکنش نشان بدهد.

البته در رختکن رئال مادرید یک بازیکن اوکراینی نیز حضور دارد. آندری لونین دروازه بان ذخیره رئال مادرید در روزهای اخیر نگران حمله نظامی روسیه به کشورش بوده است. در حقیقت لونین در بازی شب گذشته رئال مقابل رایو وایکانو حضور نداشت که به نظر می رسد که نگرانی روحی در مورد نزدیکانش که در کیف زندگی می کنند، باعث غیبتش بوده است. 

4125