امیدواری استقلالی‌ها؛ یزدانی و مرادمند در پایان لیگ سرباز می‌شوند؟

امیدواری استقلالی‌ها؛ یزدانی و مرادمند در پایان لیگ سرباز می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی- موضوع سربازی دو مدافع استقلال، کماکان یکی از سوژه‌های مهم فوتبال ایران است.

به گزارش فوتبالی، دو روز قبل و در حالی که فرهاد مجیدی نتوانست از حضور محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی در ترکیب تیمش جلوی فجر استفاده کند و به نظر می‌رسید اعزام آنها به خدمت سربازی قطعی است، محمد مومنی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به هواداران تیمش وعده داد که مشکل این دو بازیکن حل خواهد شد.

گویا امیدواری استقلال به نامه‌نگاری‌هایی است که این باشگاه با ستاد کل نیروهای مسلح انجام داده و امیدوار است از این طریق، کار یزدانی و مرادمند را حل کند.

سعید فتاحی معاون اجرایی باشگاه استقلال، دیشب و در بخشی از صحبتهایش در برنامه برنامه وقت اضافه رادیو ایران مدعی شد ماجرای تعویق خدمت سربازی همین الان هم در بین بازیکنان حاضر در لیگ برتر و برخی تیمها اتفاق افتاده و بازیکنی هست که سه‌ ماه از خدمتش باقیمانده و نیروهای مسلح مجوز داده تا در لیگ برتر بازی کند.

به گفته فتاحی، به نظر می‌رسد سازمان نظام وظیفه با توجه به فشارهای ایجاد شده در فضای مجازی، تصمیم به سرباز کردن دو مدافع استقلال در این مقطع گرفته است و حالا باشگاه استقلال ضمن اعتراض به این اقدام، منتظر پاسخ ستاد کل نیروهای مسلح است.

اتفاق دیگری که می‌تواند استقلالی‌ها را به حل شدن مورد یزدانی و مرادمند، امیدوار کند، صحبتهای سردار مهرعلی باران‌‌چشمه، رئیس پیشین تربیت بدنی نیروهای مسلح و سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای است.

باران چشمه که شاید معروفترین مقام مرتبط با بحث سربازی فوتبالیستها و ورزشکاران در طول سالهای گذشته بوده، دیشب و در گفت و گوی رادیویی با برنامه وقت اضافه رادیو ایران به این نکته اشاره کرد که سابق بر این، این کار یک روال معول بود که برخی از ورزشکارانی که قرارداد داشتند و دو سه ماه به پایان لیگ مانده بود، با هماهنگی سازمان وظیفه می‌توانستند خدمت سربازی خود را بعد از پایان لیگ انجام دهند و این سوال مطرح است که چرا این اتفاق درباره یزدانی و مرادمند انجام نشده است.

فعلا که هر روز و هر ساعت خبر جدیدی درباره دو مدافع استقلال منتشر می‌شود و هنوز معلوم نیست این دو بازیکن امکان همراهی تیمشان تا پایان فصل را پیدا خواهند کرد یا اینکه دوران خدمت آنها، به زودی شروع خواهد شد.

1984