اینتر باز هم هدیه را پس فرستاد/ توقف نراتزوری مقابل تیم قعر جدولی

اینتر باز هم هدیه را پس فرستاد/ توقف نراتزوری مقابل تیم قعر جدولی

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در یک دیدار خارج از خانه مقابل جنوا با تساوی صفر بر صفر متوقف شد تا شانس هم امتیاز شدن با میلان صدرنشین را از دست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا، از ساعت 23:30 به وقت تهران تیم‌های جنوا و اینتر در استادیوم لوئیجی فراریس مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کردند که نراتزوری با 54 امتیاز در رده دوم و جنوا با 16 امتیاز در رتبه نوزدهم قرار داشتند. سیمونه اینزاگی در این بازی می‌توانست با کسب 3 امتیاز خودش را میلان برساند. 

در نیمه اول اینتر تیم برتر میدان بود و جنوا بیشتر در لاک دفاعی فرو رفته بود. در این نیمه نراتزوری حملات متعددی را روی دروازه میزبان خلق کرد، اما نتوانست بهره‌ای از این فرصت‌ها ببرد و نیمه اول با درخشش دروازه‌بان جنوا، با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در نیمه دوم نیز اینتر کار را هجومی آغاز کرد و شدت حملاتش را افزایش داد، اما فرصت‌ها یکی پس از دیگری با بی دقتی مهاجمان از دست رفتند تا این بازی با نتیجه صفر به صفر خاتمه یابد و اینتر برای چهارمین دیدار پیاپی در کسب پیروزی ناکام بماند. با این تک امتیاز، افعی‌ها 55 امتیازی شدند و حالا با یک بازی کمتر، 2 امتیاز با میلان فاصله دارند. 

4416