اطمینان خاطر پسر مارادونا از بازگشت مسی به بارسلونا

اطمینان خاطر پسر مارادونا از بازگشت مسی به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - پسر دیگو آرماندو مارادونا مدعی است که لیونل مسی از شرایط در پاریسن ژرمن راضی نیست و به زودی به بارسلونا بازخواهد گشت. 

به گزارش فوتبالی، مسی فوتبالش را در بارسلونا در سال 2004 آغاز کرد و موفق شد همراه با این باشگاه به 34 جام، از جمله 10 قهرمانی در لالیگا و 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسد. این فوق ستاره آرژانتینی همچنین 7 توپ طلا برنده شد و توانست به بهترین گلزن تاریخ آبی اناری‌ها تبدیل شود. با این حال او در تابستان گذشته به خاطر مشکلات مالی فراوان بارسلونا نتوانست قراردادش را تمدید کند و رایگان راهی پاریسن ژرمن شد. 

به نقل از سایت گل، اما مسی هنوز بهترینش را در پاریس نشان نداده و در 22 بازی فقط 7 گل به ثمر رسانده است. سیناگرا پسر اسطوره آرژانتین به Diario Sport گفت: "ایمان دارم که مسی به بارسا بازخواهد گشت. او اصلا در پاریس خوشحال به نظر نمی‌رسد. قطعا او بازیکن بی نظیری است و در هر تیمی این را می‌تواند ثابت کند، اما جایگاه اصلی‌اش بدون شک فقط بارسلونا است."

"انتقادات اخیر از بارسلونا ناعادلانه است و در ژانویه بازیکنان باکیفیتی به خدمت گرفتند. بارسلونا با عثمان دمبله، فران تورس، آداما ترائوره و فرنکی دی یونگ یک تیم بسیار خوب است."

4416