انفجار مهیب اتوبوس یک باشگاه در فوتبال برزیل

انفجار مهیب  اتوبوس یک باشگاه در فوتبال برزیل

پایگاه خبری فوتبالی- این حادثه ترسناک پیش از بازی تیم باهیا مقابل سامپایو کوریا رخ داد که در نهایت علیرغم چند مصدومیت بدون تلفات جانی به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، تیم برزیلی باهیا عصر پنجشنبه علیرغم مورد حمله قرار اتوبوس خود که با یک انفجار نیز همراه بود، بدون دانلود فرناندس، دروازه‌بانش که در بیمارستان بستری شد و دو مجروح دیگر در مقابل حریف به‌میدان رفت.

این حادثه نگران‌کننده قبل از دیدار این تیم مقابل سامپایو کوریا رخ داد که باهیا نهایتا با نتیجه 2-0 ییروز شد.

درمورد اینکه آیا این حادثه مهیب که با انفجار یک وسیله نقله در اطراف اتوبوس تیم برزیلی همراه بود، آسیبی جدی به وسیله‌نقلیه آن‌ها یا به بازیکنان تیم وارد کرده‌‌است یا خیر، سوالات بسیاری وجود داشت.

باهیا بلافاصله پس از وقوع این حادثه در شبکه های اجتماعی به این حادثه  واکنش نشان داد. صفحه رسمی باشگاه درباره این اتفاق نگران‌کننده گفت: "گزارش می‌شود که بمبی در داخل اتوبوس تیم در بدو ورود به فونته‌نوا منفجر شد و بازیکنان مجروح شدند. نگران‌کننده‌ترین مورد مربوط به دروازه‌بان دانیلو فرناندس است که صورتش مورد اصابت ترکش قرار گرفته و قبلاً به بیمارستان منتقل شده است. خودرویی که از کنار اتوبوس در ارتفاع پل آو بونوکو به رانندگی یک زن در حال عبور بود نیز در این حادثه آسیب دید."

باهیا فصل گذشته در سری‌آ برزیل حضور داشت اما علیرغم تلاش‌های بسیار برای بقا در سطح اول فوتبال برزیل، نهایتا به سری‌بی سقوط کرد.

9719