کلانتری: عملکرد داور خوب بود/ دنبال بحث حضور یزدانی در فجر نرفتم

کلانتری: عملکرد داور خوب بود/ دنبال بحث حضور یزدانی در فجر نرفتم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی گفت:تیمی نبودیم که بخواهیم در زمین خودمان دفاع کنیم.

به گزارش فوتبالی، علی اصغر کلانتری پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال فجرسپاسی مقابل استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: روز گذشته هم گفتم تیم ما شجاعانه و جسورانه بازی می‌کند.  همانگونه که دیدید تیمی نبودیم که بخواهیم با 11 نفر در یک سوم زمین خودمان دفاع کنیم. از ابتدا تا انتهای بازی پرس از جلو را در دستور کار داشتیم. در اواخر مسابقه دو مهاجم خود را تبدیل به سه مهاجم کردیم. بازیکنانم از جلو تلاش کردند خط دفاعی حریف را ببندیم.

وی ادامه داد: تلاش زیادی کردیم. این نوع مسابقات توان زیادی می‌خواهد. با تعویض‌هایی که انجام دادیم سعی کردیم خلاءهای موجود را پر کنیم. تیم خوب استقلال در هر دو نیمه موقعیت‌هایی داشت. ما هم در نیمه اول و دوم به ویژه اواخر نیمه دوم حملات و ضدحملاتی داشتیم و وقتی اواخر نیمه دوم به حمله رفتیم که از دست دادن آنها جای تاسف دارد.

سرمربی فجر سپاسی اضافه کرد: گلی هم که خوردیم روی شرایط بازی بود و نمی‌توانم ایرادی از بازیکنم بگیرم که در آن لحظه چه فکری کرد یا چه شرایطی به وجود آورد. به هر حال در بازی اتفاقات و اشتباهات هست. در دقیقه 94 مهاجم ما عرض دروازه‌ را طی کرد اما گل دروازه خالی را نزد. بیشتر این موضوع را روی جوانی‌اش می‌گذارم. بازیکن 21 یا 22 ساله ما این وضعیت را برای خودش تجزیه و تحلیل نکرد ولی تلاش همه بازیکنانم ستودنی بود.

کلانتری در مورد شرایط داوری این مسابقه گفت: داوری خیلی خوب بود. در صحنه‌ای احساس کردم شاید روی بازیکن ما پنالتی شده اما پس از دیدن صحنه دیدم پنالتی نبود و داور به درستی تصمیم گرفت. باید بیشتر کار کنیم و بجنگیم تا لیگ را به اتمام رسانده و جایگاه خود را بهتر کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت حضور سیاوش یزدانی در فجرسپاسی عنوان کرد: در این مورد صحبت نمی‌کنم زیرا تمرکز ندارم. در این چند وقت حواشی به وجود آمد و صحبت‌هایی شد اما دنبال این موضوع نرفتم. باید دید شرایط باشگاه و بازیکنان به چه شکلی است.

سرمربی فجرسپاسی درخصوص اینکه اگر یزدانی بتواند به تیم فجر منتقل شود، چه اتفاقی می‌افتد، پاسخ داد: هر بازیکنی به تیم ما منتقل شود و بتواند به فجر کمک کند، به دیده منت قبول می‌کنیم.

9719