رکورد ویژه‌ای که چلسی میان تیم‌های انگلیسی لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرد

رکورد ویژه‌ای که چلسی میان تیم‌های انگلیسی لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی موفق شد در ورزشگاه خانگی خود یعنی استمفوردبریج با نتیجه دو بر صفر لیل را شکست دهد و کار خود را برای صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راحت تر کند.

به گزارش فوتبالی، چلسی در این بازی عملکرد خوبی داشت و توانست با انجام کلین شیت، بازی را ببرد و بدین ترتیب با دریافت نکردن گل، رکوردی ویژه را برای خود در تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ثبت کند.

چلسی اکنون اولین تیم انگلیسی تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است که موفق شده در 5 بازی خانگی پیاپی در این رقابت ها کلین شیت کند و بدین ترتیب بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. در واقع چلسی 5 بازی خانگی پیاپی است که در چمپیونزلیگ هم بازی را برده و هم گلی دریافت نکرده است و این قضیه برای اولین بار است که در میان تیم های انگلیسی حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا اتفاق می افتد.

 این روند از پیروزی دو بر صفر چلسی مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی فصل قبل آغاز شد و همچنان هم ادامه دارد و باید دید که چلسی می تواند این رکورد را ارتقا دهد یا خیر. چلسی مقابل زنیت، مالمو، یوونتوس و لیل پس از رئال مادرید در خانه خود کلین شیت کرده است و این تیم ها را شکست داده است.

1470