سیدعباسی: هوادار کادر فنی خوبی دارد/ تمرکز در بازی ما خیلی مهم است

سیدعباسی: هوادار کادر فنی خوبی دارد/ تمرکز در بازی ما خیلی مهم است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی شهرخودرو گفت: اگر قرار باشد ما فردا بخواهیم برای تیم هوادار مشکل درست کنیم باید از لحاظ ذهنی و تاکتیکی در بهترین فرم خود باشیم.

به گزارش فوتبالی، سید داود سیدعباسی سرمربی شهرخودرو در صحبت های خود قبل از دیدار با تیم هوادار گفت: تیم هوادار با وجود این که اولین سال حضورش در لیگ برتر هست، فکر می‌کنم عملکرد خیلی خوبی داشته و کادر فنی خیلی خوبی دارد. رضا عنایتی در این دو سالی که دارد با تیم هوادار کار می‌کند هم در لیگ یک توانست موفقیت به دست بیاورد و به لیگ برتر صعود کنند و هم امسال هم در لیگ برتر تیم هوادار و هم مجموعه فنی این تیم عملکرد خوبی ارائه دادند.

وی افزود: اگر قرار باشد ما فردا بخواهیم برای تیم هوادار مشکل درست کنیم باید از لحاظ ذهنی و تاکتیکی در بهترین فرم خود باشیم.

سیدعباسی در ادامه گفت: بچه‌های ما خیلی خوب تمرین کرده اند و آماده هستند تا فردا بازی خوبی برابر تیم خوب هوادار انجام بدهیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در تیم ما آزاد جعفرزاده و محمد محمدزاده مصدوم هستند. امیدواریم فردا بتوانیم یک بازی قابل قبول را جلوی هواداران به نمایش بگذاریم تمرکز در بازی ما خیلی مهم است و امیدواریم که بچه‌های ما فردا بتوانند با تمرکز کافی بازی کنند.

6641