دفاع چپ گل‌گهر؛ استقلالی یا پرسپولیسی؟

دفاع چپ گل‌گهر؛ استقلالی یا پرسپولیسی؟

پایگاه خبری فوتبالی- شایان مصلح انگیزه‌های زیادی برای تقابل با تیم سابق خود دارد و از طرفی رویارویی زکی‌پور با پرسپولیسی‌ها همیشه جذاب بوده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، شایان مصلح در این فصل با پیوستن به گل‌گهر شاگرد امیر قلعه‌نویی شد و از ابتدای لیگ بیست و یکم برای حضور در ترکیب ثابت تلاش کرد. پستی که گل‌گهری‌ها در آن میلاد زکی‌پور را نیز در اختیار داشتند و این موضوع کار مصلح را سخت‌تر می‌کرد.

مصلح، مدافع چپ بلند قامت گل‌گهر که دو فصل در پرسپولیس تحت هدایت برانکو توپ می‌زد حالا با تیم سابق خود مصاف خواهد کرد. این بازیکن در بازی رفت مسابقه را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقایق پایانی برای تاثیرگذاری روی توپ‌های بلند به زمین رفت اما نتوانست مقابل پرسپولیسی‌ها کاری از پیش ببرد.

مصلح حالا با فرمی ایده‌آل به بازی پرسپولیس رسیده است. او در هفته هجدهم در ترکیب اصلی حضور داشت و در نیمه اول یک گل به نساجی زد. شایان همچنین چهار کنش دفاعی موفق داشت و پاس‌های نسبتا دقیقی نیز به هم‌تیمی‌هایش داد. قلعه‌نویی از بین میلاد زکی‌پور و شایان مصلح باید یکی را به عنوان مدافع چپ اصلی خود برای جدال با سرخپوشان انتخاب کند. باید دید دفاع چپ گل‌گهر برای این بازی بزرگ استقلالی سابق یا بازیکن پیشین پرسپولیس خواهد بود. هر کدام از این دونفر انگیزه‌های ویژه خاص خود را دارند.

7474