محرومیت سنگین برای مورینیو به خاطر «یوونتوسی» نامیدن داور

محرومیت سنگین برای مورینیو به خاطر «یوونتوسی» نامیدن داور

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو داور بازی رم و ورونا را به "فرستاده شدن از جانب یوونتوس" متهم کرده بود که توسط داور اخراج شد و حالا با تنبیهی شدید مواجه خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، رم در ورزشگاه المپیک شکست دو بر صفر را با تساوی دو بر دو عوض کرد و در مقابل ورونا به یک امتیاز رسید اما مورینیو طبق عادت همیشگی خود از کنار  زمین با داور درگیر شد.  در حقیقت مورینیو خطاب به لوکا پایرتو داور بازی شکلک تلفن را در آورد تا به پیرلوئیجی پدر این داور اشاره کند. در واقع پدر پایرتو در زمان فاجعه کالچیوپولی در سال 2006، نایب رئیس یوفا بود و مورینیو به این شکل قصد تمسخر داور را داشته است.

لا استامپا گزارش داده است که مورینیو اشاره دیگری هم به کالچیوپولی داشته است و پایرتو را "فرستاده شده از جانب یوونتوس" خوانده است. مربی پرتغالی به نشانه خشم  به توپ شوت زد و بعد از آن از زمین اخراج شد. در نهایت نونو سانتوس مربی دروازه بان های رم این مربی همیشه جنجالی پرتغالی را آرام کرد. 

مورینیو که ورونا را به وقت کشی متهم کرده بود، بعد از آن با مربی این تیم یعنی تودور دست داد و پس از دست تکان دادن برای هواداران رم از زمین خارج شد. حالا به نظر می رسد که رفتار مورینیو برایش گران تمام خواهد شد و با دو تا سه جلسه محرومیت مواجه می شود.

4125