پیام مورینیو پس از رفتار عجیب و اخراج توسط داور

پیام مورینیو پس از رفتار عجیب و اخراج توسط داور

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو باز هم با داوران درگیر شد.

به گزارش فوتبالی، بازی رم و ورونا روز گذشته با تساوی دو بر دو به اتمام رسید که ولپاتو و بووه برای جالوروسی ها گلزنی کردند. مورینیو به رسم عادت همیشگی خود چندین بار با لوکا پایرتو داور بازی درگیر شد. مربی پرتغالی پس از چندین درگیری لفظی، به خاطر این که ادای تلفن زدن را در آورد، توسط داور اخراج شد. مورینیو از اخراج شدنش عصبانی تر شد و به شکل تهدیدآمیزی به سمت داور رفت و در نهایت همکارانش او را کنار کشیدند. مورینیو پیش از ترک زمین به شکل  محترمانه ای به ایگور تودور سرمربی ورونا دست داد آن هم در حالی که وقت کشی بازیکنان ورونا را دلیل اصلی اعتراض خود به داور عنوان کرده بود!

مورینیو البته سابقه اختلاف با پایرتو داور بازی  دیشب را در بازی رم و بولونیا را هم داشت. در آن بازی مورینیو گفته بود که زانیولو به خاطر تعداد خطاهایی که رویش انجام می شود و داوران نمی بینند، باید از لیگ ایتالیا خارج شود.

به احتمال زیاد مورینیو به خاطر جنجال جدید خود با محرومیت مواجه خواهد شد. وی در سال 2010 با سه جلسه محرومیت در لیگ ایتالیا مواجه شده بود. ژوزه در حین اعتراض های دیروزش یک شوت به سمت سکوها داد و در پایان بازی با خبرنگاران صحبت نکرد. البته مورینیو در پیامی در صفحه اینستاگرامش نوشت:" عاشق این هواداران هستم و برایشان می جنگم. با خبرنگاران صحبت نکردم، بهتر بود که به خانه بروم و شام خوبی بخورم. یکشنبه خوبی داشته باشید."

4125