هشدار مجدد اولیایی به استقلال و پرسپولیس/ ممکن است سال آینده هم حذف شوند!

هشدار مجدد اولیایی به استقلال و پرسپولیس/ ممکن است سال آینده هم حذف شوند!

پایگاه خبری فوتبالی- صحبتهای جدید عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای باعث نگرانی هواداران استقلال و پرسپولیس شده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بود که خبرهایی درباره احتمال دو ساله بودن این محرومیت مطرح شد. سایت تابناک در گزارشی به تاریخ 8 دی درباره این موضوع نوشته بود:" آیا استقلال و پرسپولیس که پرونده‌های متعدد مالی ملی و بین‌المللی دارند، مدارکی ارائه کرده‌اند که خلاف واقع بوده است؟ اگر چنین اتفاقی رقم خورده باشد، می‌توان گفت جریمه مالی و در بدترین شرایط محرومیت‌های مدت‌دار دیگری می‌تواند نصیب این باشگاه‌ها شود. یعنی استقلال، پرسپولیس و البته گل‌گهر علاوه بر اینکه نمی‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا 2022 شرکت کنند، در صورت محرومیت از سوی کمیته انضباطی AFC شاید فرصت حضور در لیگ قهرمانان سال 2023 را هم از دست بدهند که این می‌تواند حداقل محرومیت برای آنها باشد."

در چنین شرایطی، صحبتهای کاظم اولیایی در برنامه سلام صبح بخیر نگرانی هواداران استقلال و پرسپولیس را بیشتر کرده است.

او  در بخشی از صحبت‌هایش مدعی شده که تیم‌های استقلال و پرسپولیس با این ریل‌گذاری، سال آینده هم از لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شوند و منطق می‌گوید با پنهان کردن بدهی‌های مالی و مالیاتی و اجرای قوانین دولتی، به جایی نمی‌رسیم.

اولیایی در حالی به مدیران دو باشگاه درباره احتمال حذف مجددشان از آسیا هشدار داده که خبرورزشی ماه قبل در گزارشی اعلام کرد در صورتی که این دو باشگاه شرایط حرفه‌ای را احراز نمایند، کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌تواند جلوی حضور آنها در لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد.

9697