نشست خبری کلوپ پس از پیروزی دراماتیک مقابل نوریچ با گلزنی خرید جدید

نشست خبری کلوپ پس از پیروزی دراماتیک مقابل نوریچ با گلزنی خرید جدید

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی لک‌لک‌های آنفیلد بعد از کسب پیروزی مقابل نوریچ سیتی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، یورگن کلوپ بعد از کسب پیروزی دراماتیک امشب ليورپول برابر نوریچ سیتی که با گلزنی دو ستاره آفریقایی و همچنین خرید کلمبیایی جدید قرمزها همراه بود، در نشست خبری صحبت کرد که مهم‌ترین بخش‌های سخنان کلوپ در این نشست را در ادامه می‌خوانید:

درباره مو صلاح و یکصد و پنجاهمین گل؟

"فوق‌العاده؛ آمار و ارقامش بی‌نظیر است. امروز در پست متفاوتی بازی کرد و فوق‌العاده خوب بود. بعد هم وقتی در پست معمولی اش به بازی گرفته شد، باز هم خوب کار کرد."

درباره سادیو مانه؟

"دو قیچی برگردان جلوی اینتر زد، مشخص است که روی مود قیچی زدن است! تمام کنندگی سادیو در آن لحظه باور نکردنی بود و بقیه گل‌ها هم قشنگ بودند. بازی پیچیده‌ای بود اما وقتی برنده می‌شوید، این خودش بازی را ویژه و خاص می‌کند. آمار و ارقام سادیو هم مثل مو دیوانه کننده است. گل امروز او نشان می‌دهد که او می‌تواند چه کارهایی انجام بدهد. امروز کمک زیادی به تیم کرد. مهاجمی در کلاس جهانی است، هر کجا که بازی کند فرقی ندارد. داشتنش موهبت است."

درباره گیجی بعد از گل؟

"گل خوردیم و می‌توانستید ببینید که گیج‌کننده بود. همه مضطرب شدند و فکر کردیم منطقی است که تغییراتی را به وجود بیاوریم و بازی را با بردن تیاگو آرام کنیم و سیستم را به 2-4-4 تغییر دهیم."

درباره دیاز؟

"کارش امروز دشوار بود. بازی بدقلقی بود. در بازی باقی ماند و کیفیت واقعی‌اش را نشان داد. او را به میانه زمین آوردیم. استعدادی محشر و یک بازیکن واقعاً خوب است. باید هم که از نمایش خود خوشحال باشد."

درباره چرخشی بازی دادن به بازیکنان؟

"در هر چهار رقابت حضور داریم. از آن لذت می‌بریم و امکان دارد وضعیت همین طور ادامه پیدا کند. اما برای پسرها آسان نیست. به همین دلیل است که ما هفت تغییر انجام دادیم. می‌خواستیم با انجام هفت تغییر به تیم کمک کنیم و نیروهای تازه نفس تزریق کنیم."

درباره نوریچ؟

"وقتی تیمی را آنالیز می‌کنید، چیزهایی را می‌بینید که می‌خواهید از آن استفاده کنید و بهره ببرید. بعد از انجام بازی، متوجه می‌شوید که آن چیزهایی که شما روی آن‌ها حساب باز کرده بودید را رفع کرده‌اند و باید راه دیگری پیدا کنید. دین کارش فوق‌العاده است."

9404