صحبت‌های یورگن کلوپ پیش از بازی جام حذفی لیورپول مقابل کاردیف

صحبت‌های یورگن کلوپ پیش از بازی جام حذفی لیورپول مقابل کاردیف

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی لیورپول پيش از بازی مقابل کاردیف سیتی در جام حذفی انگلیس در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی لیورپول مقابل کاردیف سیتی در چهارچوب رقابت های جام حذفی انگلستان صحبت هایی را مطرح کرده که در ادامه می خوانید:

"این‌که دیاز به محض ورود و در اولین بازی، بهترین خودش را به نمایش بگذارد، کمی عجیب است. او نیاز به زمان دارد. نمی‌ گویم مثلا ۴-۵ ماه، اما زمان لازم است. من هنوز او را در کمپ تمرینی ندیده‌ام." 

"بابت جذب لوئیز بسیار خوشحالیم و می‌ دانیم که خرید خوبی برای حال و آینده‌ی باشگاه داشته‌ ایم."

"مدت‌ هاست که دیاز را زیر نظر داریم، او توانایی‌ های بی‌ نظیری دارد. سرعت، تکنیک و شخصیتی که آماده‌ی پیشرفت است و می‌ خواهیم پیشرفتش را با ما تجربه کند. خرید دیرهنگامی بود اما خوشحالم که هر طور بود، انجام شد. ما به او کمک خواهیم کرد و او به ما. بی‌ صبرانه منتظر کار با دیاز هستم."

"استراتژی ما خرید بازیکن درست در زمان مناسب است و این‌ گونه تیمی برای حال و آینده‌ی باشگاه می‌ سازیم. از این استراتژی راضی ام ولی اگر دیگران راضی نیستند نمی‌ توانم نظرشان را تغییر دهم."

درباره‌ی فابیو کاروالیو؟

"درباره‌ی کاروالیو؛ هنوز بسیار علاقه‌ مند هستیم. باید ببینیم چه می‌ شود."

"حضور صلاح و مانه در فینال دستاورد بزرگی‌ است. آن‌ ها فوق‌ العاده بوده‌ اند؛ نبی هم نمایش‌ های خوبی در مسابقات داشت. صلاح و مانه لیاقت قهرمانی را دارند و پذیرش این موضوع که فقط یکی از آن‌ ها بعد از فینال خوشحال خواهد بود، آسان نیست."

"فکر می‌ کنم صلاح و مانه برای بازی با لستر آماده باشند. باید با آن‌ ها صحبت کنم."

درباره‌ی تیاگو؟

"تیاگو با ما تمرین کرد؛ متأسفانه یک بیماری دیگر باعث شد دوباره غایب باشد ولی انتظار دارم امروز با تیم تمرین کند."

درباره‌ی الیوت؟ 

"الیوت قطعا در ليست بازی با کاردیف حضور دارد. او بسیار به کسب آمادگی کامل نزدیک است."

درباره‌ی اوریگی؟

"دیووک دیروز کامل تمرین کرد و شرایط خوبی دارد."

درباره‌ی فیلیپس و ویلیامز؟

"برای فیلیپس و ویلیامز خوشحالم. دوست داشتیم که نات را حفظ کنیم؛ او همیشه از بهترین‌ های ما در تمرینات بود و لیاقت زمان بازی بیشتر را دارد."

"بسیار برای صعود به مراحل بعدی اف‌ ای‌ کاپ و جبران ناکامی های چند سال اخیر در این جام، انگیزه داریم."

9404