چرا ستاره جوان منچسترسیتی شماره آگوئرو را نخواست؟

چرا ستاره جوان منچسترسیتی شماره آگوئرو را نخواست؟

پایگاه خبری فوتبالی - فیل فودن تایید کرد که سرجیو آگوئرو می خواسته شماره 10 خود در منچسترسیتی را در زمان ترک باشگاه به او بدهد.

به گزارش فوتبالی، آگوئرو پس از یک دهه حضور در ورزشگاه اتحاد در تابستان قبلی از منچسترسیتی جدا شد. وی در دوران حضورش در لیگ انگلیس پنج بار قهرمان لیگ شد و به بهترین گلزن تاریخ سیتی تبدیل شد. آگوئرو به طور رایگان  راهی بارسلونا شد اما در ماه دسامبر به علت مشکلات قلبی مجبور شد فوتبال ار کنار بگذارد. فودن افشا کرد که آگوئرو به او شماره پیراهنش را در زمان ترک باشگاه پیشنهاد داده اما ملی پوش انگلیسی درخواست وی را رد کرده و شماره 47 را حفظ کرد. فودن در این باره گفت:" به پوشیدن شماره 10 فکر کردم. شماره 10 عدد بزرگی برای این باشگاه است اما حس خاصی نسبت به عدد 47 دارم. می خواهم میراث خودم را بسازم و به همین خاطر این پیراهن را حفظ کردم."

منچسترسیتی در نهایت شماره 10 را به جک گریلیش داد که با 117 میلیون یورو از استون ویلا راهی ورزشگاه اتحاد شده بود و به گران ترین بازیکن تاریخ لیگ انگلیس تبدیل شده بود. آگوئرو پیش از ترک منچسترسیتی گفته بود:" فکر می کنم شماره 10 باید به فیل فودن برسد. برخی می گویند این شماره برای دی بروینه مناسب است اما فکر می کنم که کوین به شماره 10 خود در باشگاه های دیگر عادت کرده و نمی خواهد این شماره را عوض کند و به همین خاطر فکر می کنم شماره ده برای فودن مناسب باشد."

4125