مصدومیت و دوری احتمالی بابایی؛ اوضاع خط حمله تراکتور بحرانی شد

مصدومیت و دوری احتمالی بابایی؛ اوضاع خط حمله تراکتور بحرانی شد

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال دارد مهاجم گلزن و 28 ساله تراکتور نتواند برای چند هفته همراه تیمش در لیگ برتر باشد.

به گزارش فوتبالی، پیمان بابایی که با به ثمر رساندن 4 گل در لیگ بیست و یکم، عنوان برترین گلزن تراکتور را یدک می‌کشد، روز گذشته در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان تبریزی برای مصاف با استقلال قرار گرفت اما ناکام در تهدید دروازه استقلال بود و نتوانست به مانند دیدار با پرسپولیس، دروازه دیگر تیم پرطرفدار پایتخت را هم باز کند.

بازی در شرایطی به سود استقلال به پایان رسید که بابایی نتوانست حضور 90 دقیقه‌ای در زمین مسابقه داشته باشد، چرا که او روی تکل سعید مهری در دقیقه 88 دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد و به کادرفنی اشاره کرد که نمی‌تواند بازی را ادامه بدهد و پزشکان روی پای او مداوا را انجام داده و محمدمهدی قنبری به‌عنوان یار جانشین به ترکیب تراکتور اضافه شد.

بابایی که در این فصل به دلیل مصدومیت 4 هفته از میادین دور بوده، احتمال دارد بعد از بررسی‌های پزشکی مجدداً مدتی را دور از ترکیب تراکتور باشد تا چالشی دیگر بر چالش‌های سولدو افزوده شود. البته تصمیم گیری نهایی در مورد میزان مصدومیت بابایی به نتیجه MRI او دارد و باید تا آن لحظه صبر کرد.

گفتنی است که خط حمله تراکتور در سه مسابقه گذشته ناکام در گلزنی بوده و آخرین بار که یک مهاجم برای این تیم در لیگ برتر گلزنی کرد، در هفته سیزدهم مقابل پرسپولیس بود که در ورزشگاه آزادی پیمان بابایی موفق به باز کردن دروازه حامد لک شد.

بعد از گلزنی به پرسپولیس، تراکتور مقابل فجرسپاسی و نساجی به گل رسیده که رضا دهقانی و هادی محمدی گلزنان تراکتور بودند و مهاجمان این تیم نتوانستند دروازه رقبا را باز کنند.

۴۱۵۴