هدف سیدحسین در تبریز، برد و کلین شیت چهارم

هدف سیدحسین در تبریز، برد و کلین شیت چهارم

پایگاه خبری فوتبالی- سیدحسین حسینی که تاکنون 3 بار برابر تراکتور برنده از زمین خارج شده، به دنبال چهارمین پیروزی و چهارمین کلین شیت مقابل نماینده تبریز است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، عکس العمل های دیدنی و نجات بخش سیدحسین حسینی برابر ذوب آهن، یکی از دلایل پیروزی استقلال برابر تیم مهدی تارتار بود. سنگربان آبی ها در روزی که بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو بسته بود، ستاره تیمش بود و عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

حالا فرهاد مجیدی امیدوار است تا ستاره تیمش در بازی هفته گذشته، فردا نیز بتواند مقابل تراکتور خوش بدرخشد و اجازه خودنمایی به مهاجمین حریف ندهد. مأموریتی سخت برای حسینی که انگیزه های او برای ثبت کلین شیت و اثبات توانایی هایش به کادرفنی تیم ملی، سبب شده است تا او با روحیه بالایی راهی تبریز شود.

حسینی تاکنون 6 بار مقابل تراکتور قرار گرفته که این تقابل ها با خاطرات تلخ و شیرینی همراه بوده است. او نخستین بار در لیگ هفدهم و زمان سرمربیگری وینفرد شفر برابر تبریزی ها قرار گرفت و در جریان تساوی بدون گل، موفق به کلین شیت شد. آن دیدار، آخرین مسابقه ای بود که حسینی در جریان خلق رکورد کلین شیت های متوالی، برای هشتمین دیدار پیاپی موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شد و در دیدار هفته بعد مقابل سایپا، دروازه اش باز شد.

دومین تجربه او در تبریز و در جریان پیروزی پر گل 4 بر 2 آبی پوشان رقم خورد. همان دیدار معروفی که شیخ دیاباته موفق به هت تریک برابر تبریزی ها شد. در جدال سوم و در دیدار برگشت لیگ نوزدهم، دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند. نبرد چهارم حسینی با تراکتور، یکی از بدترین خاطرات ورزشی این بازیکن است جایی که او در دیدار فینال جام حذفی، 3 بر 2 مغلوب این تیم شد.

در نبرد پنجم و در دیدار برگشت فصل قبل، استقلال با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و بالاخره در آخرین تقابل حسینی و تراکتور، آبی پوشان در دیدار رفت با تک گل ارسلان مطهری به پیروزی رسیدند تا حسینی در 3 دیدار از 6 تقابلش با تراکتور به پیروزی رسیده و 3 مرتبه نیز موفق به ثبت کلین شیت شده باشد.

حالا و در هفتمین دیدار حسینی و تراکتور، سنگربان استقلال امیدوار است تا بتواند ضمن بسته نگه داشتن دروازه تیمش برای چهارمین بار مقابل تبریزی ها، یازدهمین کلین شیت خود در این فصل از رقابت های لیگ برتر را نیز به ثبت برساند.

9719