بنر و شعار جالب هواداران بارسلونا در نیوکمپ پیش از بازی با ناپولی

بنر و شعار جالب هواداران بارسلونا در نیوکمپ پیش از بازی با ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و ناپولی در پلی آف دور حذفی رقابت های لیگ اروپا به مصاف هم رفتند و این بازی حساس در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شود و باید دید که شاگردان ژاوی چه عملکردی در این بازی مهم خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این فصل شرایط دشواری را تجربه کرده است و این شرایط دشوار باعث شده تا هواداران بارسلونا در این فصل اذیت شوند. بارسا در این فصل سه مربی را روی نیمکت خود تجربه کرده است. آبی و اناری ها با رونالد کومان فصل را شروع کردند و پس از آن سرخی بارخوان به عنوان مربی موقت روی نیمکت بارسلونا نشست و پس از گذشت سه بازی، ژاوی هرناندز به طور رسمی سکان هدایت بارسلونا را عهده دار شد. این قضیه نشان می دهد که آبی و اناری ها در این فصل ثبات نداشته اند.

در بازی بارسلونا و ناپولی و در آغاز بازی در ورزشگاه نیوکمپ، هواداران بارسلونا یک بنر بزرگ را آماده کرده بودند و در ورزشگاه نیوکمپ آن را به نمایش گذاشتند که روی آن نوشته شده بود:"ما در کنار هم غیر قابل توقف هستیم" بدین ترتیب هواداران بارسلونا به تیم خود پیش از شروع بازی روحیه دادند و نشان دادند که در این شرایط سخت هم همچنان از تیم خود حمایت می کنند.

1470