نامجو‌ مطلق: امیدوارم آجورلو در استقلال بماند/ چه انتظاری از فدراسیون داشتید؟

نامجو‌ مطلق: امیدوارم آجورلو در استقلال بماند/ چه انتظاری از فدراسیون داشتید؟

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال معتقد است برکناری عزیزی خادم روند جدید و شاید رو به پایینی‌ را در وضعیت مدیریت فدراسیون فوتبال به‌وجود خواهد آورد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مجید نامجو‌ مطلق بازیکن اسبق باشگاه استقلال نظرات جالبی در مورد روند برکناری عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال دارد. او در این باره می‌گوید: فدراسیون در همه سطوح کار خودش را انجام می‌داد و با عملکرد قابل‌قبول توانسته بود ثبات را در نتیجه‌گیری داشته باشد. آقای عزیزی خادم و همکارانش توانسته بودند که هم در رده تیم ملی و هم در رده بانوان اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

وی اینطور ادامه می دهد: من در یکی دو مراسمی که برای تیم‌های ملی بانوان در نظر گرفته‌شده بود، حضور پیدا کردم و از نزدیک دیدم تمام امکانات حرفه‌ای که برای تیم‌ملی بزرگسالان فراهم‌شده بود برای بانوان نیز با همان کیفیت مهیا بود. خب دیگر توقع ما از فدراسیون چه می تواند باشد؟

نامجومطلق درباره تبعات این تصمیم گیری می افزاید: امیدوارم این روند تأثیری در کار فدراسیون‌ نگذارد. به‌هرحال رئیس فدراسیون در انجام وظایف خود نیاز به استقلال و البته حمایت از داخل فدراسیون دارد. این موضوع که امروز اتفاق افتاد می‌تواند دو جنبه مثبت و منفی داشته باشد. یکی بحث استقلال در عملکرد و دومی نظارت بر عملکرد رئیس فدراسیون از داخل بدنه فدراسیون.

پیشکسوت اسنقلال در خصوص احتمال حضور دوباره  آجورلو در انتخابات فدراسیون نیز اینگونه توضیح می دهد: اینها در حد گمانه زنی است. البته که سردار آجورلو توانایی های مدیریتی قابل توجهی دارد ولی واقعا در مدت زمان حضور ایشان، استقلال بعد از مدتها رنگ آرامش را دیده و صدرنشینی تیم هم حاصل همین آرامش است. امیدوارم پیوند استقلال و آجورلو همچنان ادامه دار باشد.

9719