۴ فینال زودرس استقلال تا شکستن رکورد قلعه نویی

۴ فینال زودرس استقلال تا شکستن رکورد قلعه نویی

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال با فرهاد مجیدی به دنبال سیزدهمین برد خود در لیگ است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، استقلال در حالی به مصاف تیم سیزدهمی جدول می رود که بازیکنان تراکتورسازی در هفته گذشته با کرونا دست و پنجه نرم کردند. از طرفی اختلاف امتیاز ۳ گل با پرسپولیس در جدول نمی تواند حاشیه امنی برای تداوم صدرنشینی استقلال باشد و این تيم باید به ۱۳ بازی باقی‌مانده خود در لیگ به عنوان فینال نگاه کند.

فرهاد مجیدی‌ بین هواداران استقلال محبوبیت زیادی دارد اما او تا به حال موفق به فتح هیچ جامی با استقلال نشده و حالا رکورد شکنی‌های او در امتیاز آوری با این تیم می تواند پله پله او را به قهرمانی در استقلال نزدیک کند. سرمربی آبی پوشان هفته گذشته با شکست ذوب آهن موفق شد، صدمین امتیازش با استقلال را به دست آورد حالا شکستن رکورد امیر قلعه نویی می تواند انگیزه بعدی او باشد.

امیر قلعه نویی علاوه بر دارا بودن پرافتخار ترین مربی لیگ برتر، عنوان بی شکست ترین تيم را همراه با سپاهان در لیگ ۸۹_۹۰ نیز در اختیار دارد. او موفق شده در دوران مربیگری اش در سپاهان، ۲۰ بازی بدون شکست روی نیمکت هدایت این تيم بنشیند . قلعه نویی از  هفته ۸ ام تا ۲۸ امتیازی به حریفان نداده و حالا مجیدی برای رسیدن به این رکورد تنها کافی است در ۴ دیدار پیش رو امتیازی از دست ندهند.

به نظر می رسد سایه پرسپولیس در لیگ و رسیدن به رکورد امیرقلعه نویی می تواند انگیزه های لازم برای فرهاد مجیدی باشد اما به غیر از تراکتور  سه دیدار آینده استقلال مقابل نساجی، گل گهر و صنعت نفت بخاطر حضور مربیان استقلالی می توانند  از حساسیت‌های ویژه ای هم برخوردار است و فرهاد مجیدی راه دشواری برای ثبت این رکورد دارد.

9719