اعتراف عجیب بالوتلی درباره تیم ملی: بازی‌های ایتالیا را نگاه نمی‌کردم!

اعتراف عجیب بالوتلی درباره تیم ملی: بازی‌های ایتالیا را نگاه نمی‌کردم!

پایگاه خبری فوتبالی- ماریو بالوتلی اعتراف کرد، که تمام بازی‌های تیم ملی ایتالیا را در یورو تماشا نکرده‌است، زیرا دیدن بازی آتزوری بدون او دردناک است.

به گزارش فوتبالی، با وجود اینکه آخرین حضور این بازیکن 31 ساله در ترکیب آتزوری به ماه مِی سال 2018 برمی‌گشت، بالوتلی در ماه ژانویه اخیر به تیم ملی کشورش بازگشت.

مهاجم باشگاه آدنادمیراسپور حتی اندک شانسی برای حضور در یورو 2020 با پیراهن ایتالیا نداشت و اکنون اذعان می‌کند که دیدن بازی‌های آتزوری بدون حضور خودش دردناک است.

بالوتلی در مصاحبه با رسانه Le lene گفت: "در طول یورو خیلی ایتالیا را دنبال نکردم. تماشای بازی آن‌ها بدون من دردناک است. آن‌ها بدون من قهرمان یورو شدند و شایسته آن بودند. فکر می‌کنم که اگر شرایط حضور در یورو را داشتم، قهرمانی ما آسان‌تر میشد."

آتزوری در ماه ماه مارس بازی‌های پلی‌آف جام جهانی را در پیش دارد و بالوتلی به حضور در این بازی‌ها امیدواراست. مهاجم 31 ساله گفت: "من بیش از اندازه روبرتو مانچینی را دوست دارم و فکر می‌کنم که لایق آنچه در گذشته رخ داد نبوده‌است. ما گاها با هم صحبت می‌کنیم و از من می‌خواهد که سخت تلاش کنم تا از بعضی لحاظ‌ها خودم را بهتر کنم."

بالوتلی در پاسخ به سوالی درباره رابطه‌اش با بازیکنان باتجربه تیمی، مانند جورجو کیه‌لینی، اعتراف کرد: ما صحبتی با هم نداریم، در واقع شماره آن‌ها را ندارم."

بالوتلی 141 بازی در سری آ با اینتر، میلان و برشا انجام داده و 52 گل به ثمر رسانده است. او اولین بازی خود را برای بزرگسالان ایتالیا در اوت 2010 انجام داد و 36 بازی ملی و 14 گل به ثبت رساند. این مهاجم 31 ساله در این فصل برای آدانادمیراسپور، در تمام رقابت‌ها 23 بازی انجام داده و11 گل به‌ثمر رساند.

9719