واکنش پسر طلایی بارسلونا به بازی کردن در لیگ اروپا

واکنش پسر طلایی بارسلونا به بازی کردن در لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - پدری گونزالس پدیده جوان بارسلونا اذعان کرد که هدف آن‌ها در این فصل، قهرمانی در لیگ اروپاست و بابت حضور در این تورنمنت، هیچ فشار مضاعفی حس نمی‌کند.

به گزارش فوتبالی، امشب (پنج شنبه) در یک اتفاقی نادر، بارسلونا از دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، در ورزشگاه نیوکمپ میزبان ناپولی خواهد بود. کاتالان‌ها پس از شروعی ضعیف تحت نظر رونالد کومان در لیگ قهرمانان اروپا، نتوانستند از مرحله گروهی خود صعود کنند و حالا باید با ژاوی هرناندز در تورنمنت سطح پائین‌تر به رقابت بپردازند. 

به نقل از مارکا، پدری هافبک جوان آبی اناری‌ها که لقب پسر طلایی اروپا در سال 2021 را یدک می‌کشد، در گفت و گویی با آلخاندرو سگورا ژورنالیست رادیو مارکا، راجع به فشارها روی بارسلونا در این تورنمنت گفت: "من فکر نمی‌کنم فشاری روی ما باشد. هر زمان که در لیگ قهرمانان بازی می‌کنیم، تیم مدعی محسوب می‌شویم، چون ما بارسلونا هستیم. فکر می‌کنم سطح انتظارات و توقعات مردم همیشه از ما یکسان است، چون ما به برنده شدن و فتح جام‌ها، عادت کرده‌ایم." 

بارسلونا در سطح جدیدی از لیگ اروپا بازی می‌کند. آن‌ها در حال حاضر باید تیم دوم مرحله گروهی دیدار کنند و در صورت پیروزی می‌توانند به جمع تیم‌های اول در مرحله یک هشتم نهایی بپیوندند. 

4416