وقتی بازیکن جوان بارسلونا یک تنه خط دفاعی گالاتاسرای را به هم ریخت

وقتی بازیکن جوان بارسلونا یک تنه خط دفاعی گالاتاسرای را به هم ریخت

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ اروپا در استانبول موفق شد با نتیجه دو بر یک گالاتاسرای را شکست دهد و بدین ترتیب راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و باید دید که حریفش در مرحله یک چهارم نهایی کدام تیم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، گل اول بارسلونا را در این بازی پدری لوپز در دقیقه 37 به ثمر رساند. این گل به شکلی زیبا به ثمر رسید به طوری که پدری هواداران بارسلونا را به یاد هافبک های بزرگی که در سال های دورتر داشته اند، انداخت. پدری با آرامش و مهارت بالای خود توپ را در محوطه جریمه گالاتاسرای به حرکت درآورد و عجله ای برای شوت کردن و ضربه زدن به توپ نداشت و با حرکات فریبنده خود بازیکنان گالاتاسرای را نقش بر زمین چرا که آن ها گمان می کردند که پدری می خواهد شوت بزند و می خواستند جلوی او را بگیرند اما چنین اتفاقی نیفتاد تا اینکه پدری بدین شکل از مدافعان عبور کرد و توانست با ضربه ای مناسب و با آرامش دروازه گالاتاسرای را باز کند و بازی را یک بر یک مساوی کند.

پدری یکی از استعداد های جوان بارسلونا است که نشان داده پتانسیل بالایی دارد و می تواند در آینده تبدیل به هافبک بزرگی شود.

1470