افشاگری موندو از سه تلاش نافرجام کاتالان‌ها برای جذب هافبک اسپانیایی ناپولی

افشاگری موندو از سه تلاش نافرجام کاتالان‌ها برای جذب هافبک اسپانیایی ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گزارشات منابع اسپانیایی و کاتالونیایی، مقامات آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون تا کنون سه مرتبه برای به خدمت گرفتن بازیکن باشگاه ناپولی ایتالیا تلاش کرده‌اند که هر سه تلاش به شکست منتهی شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو، مدیریت باشگاه بارسلونا در گذشته برای به خدمت گرفتن فابیان رویز، هافبک باشگاه ناپولی ایتالیا سه مرتبه تلاش کرده‌اند که هر سه تلاش مسئولان کاتالان‌ها با شکست روبه‌رو شده است.

اولین تلاش مدیران باشگاه بارسلونا در سال 2019 میلادی بوده است. در آن زمان، فابیان رویز تنها یک سال بوده که در ناپولی حضور داشته و مقامات بلوگرانا با سران ناپلی‌ها تماس گرفته بودند. ارنستو والورده، سرمربی وقت آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون هم در آن زمان با این انتقال موافقت کرده بوده اما مقامات باشگاه ناپولی خواهان مبلغی معادل رقم هشتاد میلیون یورو شده بوده‌‌اند که همین درخواست، سبب شد تا همه چیز متوقف شود.

در سال 2020 میلادی، مدیریت باشگاه بارسلونا بار دیگر برای در اختیار گرفتن فابیان رویز تلاش کرده بود. این‌بار کیکه ستین، سرمربی وقت کاتالان‌ها بوده و این  بازیکن را از زمان حضورش در تیم رئال بتیس می‌شناخته است و خواهان جذب او بوده است. مقامات باشگاه بارسلونا بار دیگر با ایجنت فابیان رویز تماس گرفته بوده‌اند اما رامون پلاس باز هم پیشنهاد اقتصادی غیر قابل قبولی را از سمت مقامات باشگاه ناپولی دریافت کرده بوده است که باز هم موجب بر هم خوردن انجام این معامله و انتقال شده بوده است.

اما آخرین مرتبه نیز در زمان حضور رونالد کومان هلندی در تیم کاتالانی اتفاق افتاده است. سران باشگاه بارسلونا برای بار سوم با نزدیکان و ایجنت فابیان رویز تماس گرفته بوده و مدیریت باشگاه ناپولی هم این‌بار خواهان مبلغی معادل رقم پنجاه تا شصت میلیون یورو شده بوده‌اند که باز هم باعث ترک میز مذاکره توسط مدیران بلوگرانا شده بوده‌اند. مدیران به موندو دیپورتیوو اعلام کرده‌اند که آن قیمتی که اعلام شد، چیزی نبود که مد نظر باشگاه بارسلونا باشد. چرا که مدیران بلوگرانا باور داشتند که این رقم در حد و مناسب این بازیکن نیست.

مدیران باشگاه بارسلونا در آخرین تلاش خود، حتی معاوضه میرالم پیانیچ با فابیان رویز و پرداخت پول نقد را هم روی میز مذاکره با ناپلی‌ها بردند اما سران باشگاه ایتالیایی فقط خواهان پول نقد بوده‌اند و بدین ترتیب، این معامله و انتقال تا کنون به سرانجام نرسیده است.

9404